لاستیک نکسن یکی از بهترین برندهای تایر در بازار به شمار می رود که بسیاری از رانندگان جهت سواری در شرایط آب و هوایی مختلف می توانند بهترین مدل از محصولات این برند را تهیه نمایند. فروش لاستیک نکسن بخشی از نیاز بازار را که اختصاص به لاستیک های کره ای دارد، تأمین می کند. انتخاب لاستیک نکسن اورجینال به افراد کمک می کند که بتوانند تجربۀ فوق العاده خاصی از رانندگی را تجربه نموده و بدین ترتیب برای چند سال متوالی دغدغۀ خرید مجدد لاستیک را نداشته باشند. فروشگاه چرخ و یدک نیز می تواند در این مسیر شما را یاری نموده و پس از بررسی های فراوان توانسته اند محصولاتی با کیفیت تأمین و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

عوامل مؤثر بر قیمت لاستیک نکسن

بر روی کلیۀ لاستیک های تولیدی و عرضه شده در بازار، یک سری علائم درج شده است که نشان از مشخصات فنی آن محصول محسوب می شوند. بدین ترتیب انتخاب مدل لاستیک نکسن بر روی عملکرد خودرو تأثیرگذار خواهد بود و به همین دلیل به رانندگان توصیه می شود، پیش از خرید لاستیک خودرو، نگاهی کلی به مشخصات فنی تایر داشته باشید که تطابق با مدل اتومبیل شما داشته باشد. فروش لاستیک کومهو از طریق سایت انجام می گیرد. 

حداکثر شاخص سرعت و بار مجاز، ابعاد تایر، قطر رینگ، ارتفاع آج، طرح گل، نوع ساختار، تاریخ تولید و ... برخی از شاخص هایی هستند که بر روی عملکرد خودرو تأثیرگذار می باشد. بدین ترتیب می توانید متناسب با مدل اتومبیل، بهترین لاستیک نکسن را خریداری نمائید. در این صورت با آسودگی خاطر می توانید بهترین لاستیک سواری را تهیه نمائید. قیمت لاستیک نکسن بر پایۀ عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به سطح کیفیت آن اشاره نمود. با انتخاب لاستیک استاندارد و با کیفیت می توانید از رانندگی خوبی که خواهید داشت، لذت ببرید. نوع ساختار تایر بر روی سطح چسبندگی اتومبیل تأثیرگذار می باشد. بدین ترتیب شما متناسب با نوع فعالیت و کاربری که از اتومبیل در مناطق مختلف دارید، می توانید لاستیک نکسن استاندارد و اورجینال را با قیمت ارزان و کیفیت عالی از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک خریداری نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 67
نمایش همه
علاقه مندی ها ()