پخش عمده لوازم جانبی موبایل تنها از عهدۀ برخی از مراکز بر می آید که به طور مستقیم به عنوان وارد کننده و یا عرضه کننده فعالیت می کنند. از آنجایی که تنوع بالای برند و مدل های گوشی هوشمند را در سطح بازار جهانی شاهد هستیم. پخش عمده لوازم جانبی موبایل بخش مهمی از بازار را به خود اختصاص داده است. چرا که دارندگان گوشی های هوشمند پس از خرید موبایل، نیازمند به خرید لوازم جانبی موبایل همچون هولد، شارژر، هندزفری، پاوربانک، قاب، گلس یا محافظ صفحه نمایشگر، کابل، رابط و غیره می باشند. بنابراین برخی از افراد در سطح کشور تلاش می کنند با خرید عمده لوازم جانبی موبایل باسئوس بتوانند در این حوزه کسب و کار حرفه ای خود را آغاز نمایند. بازرگانی 414 یکی از وارد کنندگان تجهیزات جانبی موبایل به شمار می روند که توانسته اند با بررسی های فراوان، موفق به تأمین و پخش عمده محصولات یک برند معتبر و شناخته شده در بازار همچون محصولات باسئوس چینی در ایران گردند.

دانستنی های خرید عمده لوازم جانبی موبایل اورجینال

مراکز توزیع تجهیزات جانبی گوشی های هوشمند، ابتدا با خرید عمده لوازم جانبی موبایل با قیمت ارزان می توانند اقلام مورد نیاز فروشگاه خود را تأمین نموده و سپس با قیمت مناسب در دسترس مصرف کنندگان اصلی قرار دهند. نکات فراوانی در خصوص خرید و فروش عمده لوازم جانبی موبایل  وجود دارد که افراد بایستی همان ابتدا نسبت به این موضوعات توجه داشته باشند.

بدون شک اگر برای خرید لوازم جانبی گوشی هوشمند به بازار مراجعه کرده باشید، می توانید تنوع بالای این محصولات را در سطح بازار ملاحظه نمائید که متأسفانه لوازم جانبی تقلبی و غیر اصل نیز عرضه می شوند. به همین دلیل پیدا کردن محصولات اورجینال برای عموم افراد می تواند کار راحتی نباشد. در نتیجه توصیه می کنیم جهت خرید عمده لوازم جانبی موبایل از طریق فروشگاه اینترنتی بازرگانی 414 که یک مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل برند باسئوس در تهران فعالیت می کنند، همراه با گارانتی اقدام نمائید.

 فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414 

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                                    تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     09125005285             

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 120
نمایش همه
علاقه مندی ها ()