قطعات بسترن به صورت اورجینال و تقلبی در سطح بازار عرضه می شوند و متأسفانه این قطعات شباهت زیادی با یکدیگر دارند و گاهاً افراد به سختی می توانند آنها را از یکدیگر تشخیص دهند. به همین دلیل همواره توصیه می کنیم جهت خرید قطعات بسترن  به مراکز معتبر و مطمئن مراجعه نمائید که از سطح کیفیت خدماتی که ارائه می دهند، اطمینان حاصل نمائید. فروشگاه نیوپارت در طول فعالیتی که چند سال متوالی کسب نموده، توانسته رضایت مندی مشتریان را با ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن برآورده سازد.

خرید قطعات بسترن اصل در بازار تهران

بسترن از جمله خودروهایی است که در میان اتومبیل های چینی مطرح بوده و خیلی از افراد مالک این مدل اتومبیل هستند. همانطور که می دانید کیفیت بالا و جذابیت برخی از آپشن های پیشرفته ای که خودروهای بسترن دارند، طرفدار آن هستند. بنابراین ایجاد کوچکترین مشکل و نقص فنی برای این خودرو، نیاز به بررسی بیشتر اتومبیل دارد که در صورت لزوم بتوان قطعات بسترن را با لوازم یدکی اورجینال نو جایگزین نمود.

از آنجایی که در سطح بازار شاهد عرضۀ انواع قطعات بسترن به صورت تقلبی می باشیم، بایستی جهت خرید لوازم یدکی خودروهای بسترن به مراکز معتبر مراجعه نموده و با آسودگی خاطر و کاملاً تضمین شده آنها را تهیه نمائید. بدون شک انتخاب و خرید قطعات بسترن نیاز به بررسی بیشتر دارد که بتوان لوازم یدکی اصل بسترن را از قطعات تقلبی تشخیص داد. در این صورت دغدغه ای در خصوص رفع نقص فنی اتومبیل نخواهید داشت.

زمان خرید لوازم یدکی بسترن بایستی به مدل اتومبیل و همچنین مشخصات فنی قطعه توجه داشته باشید چون این اتومبیل در چندین مدل تولید می شوند. بنابراین برخی از انواع قطعات بسترن b50 دارای مشخصات فنی متفاوت نسبت به قطعات بسترن b30 هستند. بدیهی است سهل انگاری نسبت به این موضوع و به کارگیری قطعات تقلبی و یا نامناسب درون خودرو، باعث آسیب دیدگی بیشتر دیگر قطعات بسترن می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و تأمین انواع قطعات بسترن اصل به صورت تضمین شده می توانید از طریق مجموعۀ نیوپارت اقدام نمائید.

فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 74
نمایش همه
علاقه مندی ها ()