رعایت یک سری اصول در چگونگی انجام آب بندی نمای ساختمان وجود دارد که یک تکنسین مجرب از تمامی نکات آگاه می باشد. جهت اجرای آب بندی نمای ساختمان می توان از چسب های آکواریوم، سیلیکونی و پلی یورتان استفاده نمود. البته انتخاب هر کدام از آنها بر اساس جنس مصالح به کار رفته در نما و ابعاد درز و شکاف ایجاد شده انجام می پذیرد. گروه کار در ارتفاع نماروز پس از بررسی های فراوان و مشاهدۀ کمبود ارائه خدمات آب بندی نمای ساختمان توسط گروه های ساختمانی در سطح شهر، توانسته اند با تأمین تجهیزات ایمنی استاندارد و همچنین ابزارآلات مناسب، هر گونه خدمات ساختمانی در ارتفاع را به مشتریان ارائه دهند.

نکات اجرای آب بندی نمای ساختمان

آب بندی نمای ساختمان با چسب های مختلف قابل اجرا می باشد و بدین ترتیب متناسب با نمای سنگ، شیشه، سیمان و کامپوزیت می توانید از بهترین متریال استفاده نمائید. از اقداماتی که پیش از آب بندی نمای ساختمان باید در نظر گرفته شود، پاکیزه نمودن سطوح شکاف خورده می باشد چون عدم توجه به این مسئله می تواند از کیفیت کار بکاهد. سپس متناسب با سایز درزهای ایجاد شده، از چسب پلی یورتان که از چسبندگی بالایی برخوردار است برای آب بندی نمای ساختمان استفاده می نمایند.

به طور کلی جهت افزایش طول عمر ساختمان های بلند، بررسی وضعیت قسمت های مختلف نما و انجام آب بندی نمای ساختمان بهترین اقدام می باشد. قطعاً هزینه های نگهداری و تعمیرات نمای ساختمان کاهش پیدا می کند. جهت اجرای آب بندی نمای ساختمان، مجری کار بایستی به تجهیزات ایمنی مجهز باشد و به صورت اصولی و مرحله به مرحله این کار را انجام دهند. جهت دریافت خدمات تخصصی در حوزۀ ساختمانی مرتبط به نمای ساختمان مانند پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می توانید از تجربیات و مهارت گروه ساختمانی نماروز بهره مند گردید.

  گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 130
نمایش همه
علاقه مندی ها ()