لاستیک خودرو هر چند وقت یکبار نیاز به تعویض دارد چون عوامل متعددی باعث فرسایش و از بین رفتن لایۀ خارجی تایر می شود. کاهش ضخامت لایۀ لاستیک خودرو، به میزان قابل توجهی می تواند باعث کاهش طول عمر تایر گردد. تردد در مسیرهای خاکی و ناهموار، شرایط آب و هوایی، تصادف های جدی و ... برخی از مواردی هستند که موجب فرسایش دیوارۀ بیرونی لاستیک خودرو می شوند. در پی این اتفاق بایستی پیش از وقوع پنچری تایر، نسبت به تعویض و خرید لاستیک خودرو اقدام نمائید. فروشگاه همپا به عنوان یکی از مراکز بزرگ در حوزۀ فروش لاستیک خودرو در حال فعالیت می باشد و توانسته اند پس از بررسی های فراوان در سطح بازار موفق به تأمین و عرضۀ معتبرترین برندهای تایر می باشند.

خرید لاستیک خودروی سواری

پارامترهای متعددی بر روی انتخاب و خرید لاستیک خودرو وجود دارد که یک راننده پیش از این اقدام بایستی اطلاعات مکفی در این رابطه داشته باشد. مقصود از عبارت مذکور، آگاهی داشتن نسبت به مفاهیم حروف لاتین و اعداد مندرج بر روی دیوارۀ خارجی تایر خودرو می باشد. طرح گل، ارتفاع آج، ابعاد عرض لاستیک و ارتفاع آن نسبت به رینگ و پهنای رینگ تنها برخی از مواردی هستند که بر روی عملکرد لاستیک خودرو در شرایط آب و هوایی مختلف تأثیر مستقیم دارد.

همانطور که می دانید طرح آج لاستیک خودرو نقش بسزایی بر روی راندن آب در سطح جاده به طرفین دارد. به همین دلیل دارندگان خودرو که ساکنین مناطق سردسیر و کوهستانی هستند که هنگام خرید لاستیک ماشین بایستی موضوعات این چنینی را در نظر بگیرند. در عین حال  فاکتورهای متعدد دیگری در مقولۀ انتخاب لاستیک خودروی سواری نهفته است که بایستی با افراد خبره که دانش کافی نسبت به این موضوع دارند، مشورت نمائید. با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی هم پا به سهولت می توانید پس از مشورت نمودن با کارشناسان فروش این مجموعه مشورت نمائید.

فروشگاه لاستیک هم پا

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 68
نمایش همه
علاقه مندی ها ()