پوستر دیواری شهری و تاریخی را در ابعاد مختلف می توانید در سطح بازار تهیه نمائید. برخی از وقایع تاریخی و یا بناها به عنوان موضوعات طراحی تصاویر روی محصولات دیوارپوش انتخاب می شوند. به عنوان مثال پوستر دیواری طرح هخامنش، پوستر دیواری برج میلاد و نمایی از شهر تهران، پوستر دیواری طرح بناهای روم باستان، پوستر دیواری طرح تخت جمشید و ... برخی از طرح های پرفروش پوسترهای دیواری شهری و تاریخی به شمار می روند. خرید پوستر دیواری شهری  را به صورت اینترنتی انجام دهید.

خرید پوستر دیواری شهری و تاریخی ارزان

از این رو افرادی که طرفدار مباحث تاریخی هستند و نسبت به یک شهر و یا بخشی از تاریخ علاقه مند می باشند، می توانن جهت تزئین نمای دکوارسیون منزل و یا محیط کار از تنوع سبک طراحی این نوع پوستر استفاده نمایند. جهت مشاهده و خرید پوستر دیواری شهری و تاریخی با موضوعات مختلف می توانید به فروشگاه دیوار دکور مراجعه نمائید.

دوام و ماندگاری پوستر از موارد مهمی است که هنگام خرید پوستر دیواری بایستی از سوی خریدار در نظر گرفته شود. در حال حاضر می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر، متناسب با فضای دکوراسیون طرح های متنوعی از پوستر را تهیه نمائید. پوستر دیواری شهری و تاریخی در طرح های شیک قابل خریداری می باشد و می توانید جهت تزئین فضاهای مختلف از تنوع تصاویر آن استفاده نمائید.

اگر خواستار تغییر در دکوراسیون محل کار خود هستید، انتخاب پوستر دیواری تاریخی می تواند یکی از گزینه های شما محسوب گردد. قیمت پوستر دیواری شهری و تاریخی به ابعاد و جنس کاغذ آن بستگی دارد. در نتیجه هم اکنون در سطح بازار می توانید متناسب با توان مالی و ابعاد فضایی که قصد تزئین آن را با محصولات دیوارپوش دارید، اقدام به خرید پوستر دیواری شهری و تاریخی ارزان و با کیفیت نمائید. جهت سفارش آنلاین خرید پوستر دیواری تاریخی می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی دیوار دکور اقدام نموده و پس از بررسی تمام مشخصات فنی محصولات، سفارش خود را ثبت نمائید.

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 119
نمایش همه
علاقه مندی ها ()