زغال سکه ای حاصل خلاقیتی است که برخی از افراد در صنعت تولید زغال اجرایی نموده اند. در واقع برش قطعات چوب طبیعی و یا مواد خام چوب مصنوعی به صورت سکه ای توانسته به نوعی کاربری آن را ساده تر نماید. فاکتورهای متعددی در انتخاب و  خرید ذغال سکه ای  وجود دارد که می توان به نوع مصرفی که افراد دارند، اشاره نمود. بنابراین استقبال از فروش زغال سکه ای برای مصارف استعمال دخانیات می باشد چون در مدت زمان کوتاهی شعله ور می شود و در عین حال به دلیل بافت منسجمی که دارد، از ماندگاری بالایی برخوردار است. در صورت تمایل به خرید ذغال سکه ای می توانید از طریق سالار سوز جنوب اقدام نمائید. این مجموعه به عنوان یکی از مراکز توزیع زغال در تهران فعالیت دارند و قادر به عرضۀ اینترنتی زغال سکه ای با قیمت مناسب می باشند.

زغال سکه ای مرغوب

از ویژگی و مشخصه های مهم زغال فشرده سکه ای می توان به انسجام بالای آنها و همچنین عدم تولید بوی نامطبوع، گاز سمی و دود اشاره نمود. بدون شک با انتخاب زغال مناسب می توانید به سهولت آتش مورد نیاز خود را مهیا نمائید. هم اکنون در سطح بازار شاهد فروش زغال سکه ای با انواع چوب درختان و یا به صورت صنعتی و فشرده می باشیم. به همین دلیل نوسان قیمت فروش ذغال لیمو سکه ای در میان فروشندگان زغال مشاهده می شود.

اگر در صدد برای تأمین ذغال سکه ای فشرده می باشید، می توانید از طریق برخی از مراکز فروش ذغال های لیمو تهیه نمائید. اگر اطلاعاتی از ویژگی زغال فشرده ندارید، اجازه دهید که بگوئیم این نوع زغال ها با اهداف حفاظت از محیط زیست، با ترکیب مواد مختلفی همچون خاک اره های چوب، زغال و همچنین پوست گردو و غیره تولید می شوند. بدین ترتیب سالار سوز جنوب در همین راستا، زغال های سکه ای فشرده و معمولی را در بسته بندی های کارتنی و کیلویی عرضه می کنند.

   سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 114
نمایش همه
علاقه مندی ها ()