لوازم یدکی بسترن بخشی از بازار خرید و فروش تجهیزات و قطعات خودرو را به خود اختصاص داده است. بدین ترتیب موضوع این مقاله به چگونگی تأمین قطعات خودروهای بسترن پرداخته شده است. با توجه به اینکه قطعات تقلبی تشابه زیادی با قطعات اصل دارند، به همین دلیل  خرید لوازم یدکی بسترن برای مالکین این اتومبیل کار راحتی نیست. در همین راستا فروشگاه نیوپارت با راه اندازی مجموعۀ خود توانسته شرایط مناسبی را برای تأمین انواع قطعات بسترن اورجینال فراهم نماید.

انواع لوازم یدکی خودروهای بسترن

سیستم برقی، کیسه هوا، سنسورهای عقب، چراغ های راهنما، چراغ های جلو و عقب بسترن، سر سیلندر، شمع موتور، موتورهای هیدرولیک، پیستون، کاسه نمد، واشر، یاتاقان ثابت و متحرک، سیستم احتراق خودرو، صندلی، صفحه کلاج، دنده ترمز، کیسه هوا، فیلتر هوا، فیلتر روغن، فرمان هیدرولیک، کروز کنترل، جلوبندی، کاپوت و ... برخی از انواع لوازم یدکی بسترن به شمار می روند که به منظور انجام فعالیت خاص مکانیکی در کنار یکدیگر مونتاژ شده اند.

در نتیجه انجام عملکرد خودرو منوط به سالم بودن و کارکرد درست هر یک از لوازم یدکی بسترن خواهد بود. بنابراین مالکین اتومبیل، همواره تلاش می کنند در حفظ و نگهداری خودرو کوشا باشند و در صورت مشاهدۀ کوچکترین نقص فنی در اتومبیل نسبت به تعمیر و تعویض قطعات معیوب بسترن  هر چه سریع تر اقدام نمایند.

بدون شک جایگزین نمودن لوازم یدکی بسترن اورجینال با قطعات آسیب دیده دوباره می توانید عملکرد اولیۀ اتومبیل را بازگردانده و از سواری کردن با اتومبیل خود نهایت لذت را ببرید. جهت دریافت لیست قیمت  خرید قطعات بسترن می توانید با کادر فروش مجموعۀ نیوپارت تماس بگیرید. این مرکز به دلیل فعالیت تخصصی که تنها در حوزۀ فروش قطعات خودروهای بسترن انجام می دهند، همواره پاسخگوی سفارشات مشتریان گرامی در تهران و شهرستان ها می باشند. بدین ترتیب شما با آسودگی خاطر می توانید بدون دغدغه قطعات اورجینال را با تضمین قیمت و کیفیت سفارش دهید.

فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 76
نمایش همه
علاقه مندی ها ()