ویدئو پروژکتور یکی از دستگاه های اصلی و پرکاربرد در حوزۀ آموزش محسوب می شود. ویژگی اصلی ویدئو پروژکتور، پخش تصاویر در ابعاد بزرگ می باشد و به همین دلیل محیط های آموزشی به این دستگاه تجهیز هستند. فروش ویدئو پروژکتور در مدل های متنوع اتفاق می افتد که تفاوت آنها از نظر مشخصات فنی تعیین می گردد. یک راهکار مناسب برای انتخاب ویدئو پروژکتور مناسب وجود دارد که می توان به در نظر گرفتن مساحت اتاق، شدت روشنایی محیط و محل قرار دادن دستگاه اشاره نمود. البته جهت مشورت و کسب اطلاعات کاملاً تخصصی در این حوزه می توانید با کارشناسان فروش نیزار کالا تماس بگیرید.

معرفی پورت های ویدئو پروژکتور

با در نظر گرفتن یک سری نکات مهم و اساسی به سهولت می توانید ویدئو پروژکتور پرتابل را با قابلیت های پیشرفته خریداری نمائید. سایز پرده نمایشگر، تجهیز بودن به پورت های USB، AVG، HDMI،
WiFi و خروجی میکروفن، طول عمر لامپ، نوع لامپ و لنز دستگاه و مشخصات فنی تصویری از جمله موارد مهم و اساسی هستند که تأثیر مستقیم بر روی انتخاب ویدئو پروژکتور دارند.

در عین حال کیفیت پخش تصاویر بر روی پره نمایشگر، فاکتوری مؤثر بر تعیین قیمت ویدئو پروژکتور محسوب می گردد. اگر در تلاش برای خرید ویدئو پروژکتور برای مراکز آموزشی، سالن های کنفرانس و همایش، محیط فرهنگسرا، مهد کودک، دانشگاه ها، مساجد، شرکت ها و ... می باشید در نظر گرفتن موارد مذکور به شما کمک می کند که بتوانید ویدئو پروژکتور پرتابل وای فای دار را خریداری نمائید. این دستگاه پروژکتور دارای قابلیت اتصال به دیگر منبع های دیجیتال را دارد. بدین ترتیب متناسب با موقعیت و شرایط محیطی که قصد استفاده از ویدئو پروژکتور را دارید، دستگاه مناسبی را انتخاب نموده و سفارش دهید. جهت بررسی بیشتر و سفارش آنلاین خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید و پس از بررسی جزئیات محصولات موجود در فروشگاه، سفارش خود را ثبت و نهایی کنید. 

  فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 129
نمایش همه
علاقه مندی ها ()