1. کفش نگهبان یکی از پرفروش ترین انواع کفش ایمنی موجود در بازار محسوب می شود. امروزه مدیران و پیمانکاران موظف به تأمین تجهیزات ایمنی برای کارمندان خود هستند و رعایت نکات ایمنی پیش از آغاز فعالیت افراد حائز اهمیت می باشد. برای حفاظت از پا در محیط هایی که هر لحظه امکان سقوط اجسام سنگین و یا فرو رفتن قطعات نوک تیز وجود دارد، خرید کفش نگهبان بهترین گزینه محسوب می شود. فروشگاه رادین ایمن متناسب با نیاز عموم مشتریان توانسته موفق به فروش کفش نگهبان با قیمت مناسب گردند.

    فروشنده انواع کفش نگهبان

    کفش کار از اجزای مختلف تشکیل شده است که هر کدام از آنها با متریال متفاوت ساخته می شوند که مقاومت لازم در برابر صدمات احتمالی داشته باشند. متناسب با محیط های صنعتی، کشاورزی، ساختمانی، نیروگاه های برق، سکوهای نفتی و ... می بایست کفش نگهبان مناسب تهیه نمائید که قابلیت حفاظت از پاهای شما داشته باشند.

    یک کفش نگهبان بایستی دارای کفی پلی یورتان با رویۀ مستحکم باشد که مقاومت بالایی در برابر ضربات سنگین ناشی از سقوط اجسام سنگین داشته باشند. به طور کلی استفاده از کفش ایمنی مناسب می تواند از دغدغۀ فکری افراد بکاهد و بدین ترتیب تمرکز بیشتری بر روی کاری که انجام می دهند، خواهند داشت. در محیط های مختلف می توانید کفش نگهبان مناسبی را تهیه نمائید که مقاومت بالایی در برابر سایش داشته باشند.

    قیمت کفش نگهبان به عوامل مختلفی بستگی دارد. به همین دلیل هنگام   خرید تجهیزات ایمنی بایستی کیفیت متریال اجزای اصلی را بررسی نموده و مناسب ترین کفش کار را تهیه نمائید که کارایی مفید را متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهید، داشته باشد. هم اکنون با مراجعه به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن، می توانید مدل های متنوعی از کفش نگهبان را مشاهده نمائید.

    فروشگاه رادین ایمن

    فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

    انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

    تلفن   :   66683674 -021 

    همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()