قیمت نایلون حبابدار به دلایل مختلف تغییر می یابد که قصد داریم در ادامۀ پست به صورت اختصاصی به آن بپردازیم. این نوع پلاستیک به دلیل داشتن یک لایه حبابدار هوا، مانع از جذب ضربه می گردد. بدین ترتیب پلاستیک حبابدار مورد استقبال صاحبان کسب و کار قرار گرفته است چون وسیلۀ کاربردی است که می توان از مزایای آن برای بسته بندی اقلام مختلف استفاده نمایند. نایلون حباب دار به صورت چند لایه ای تولید می شود و به همین دلیل شاهد نوسان در لیست قیمت نایلون حبابدار در سطح بازار می باشیم.

قیمت نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، نایلون حبابدار دو بعدی و سه بعدی توسط مراکز تولید پلاستیک صورت می پذیرد. فروش نایلون حبابدار به صورت رولی و همچنین کیسه ای صورت می گیرد و بدین ترتیب صاحبان مشاغل متناسب با اقلامی که تولید می کنند، می توانند کاربردی ترین مدل این پلاستیک را خریداری نمایند. قیمت نایلون حبابدار بر اساس ضخامت، ابعاد و طرح آن تعیین می گردد.

البته قیمت  فروش نایلون حبابدار  سه بعدی نسبت به پلاستیک حباب دار معمولی بیشتر است که می توانید از طریق مراکز عرضه کننده و تولید کنندۀ پلاستیک با قیمت ارزان تر از بازار خریداری نمائید. این نوع پلاستیک به دلیل داشتن لایۀ حبابدار هوا، دارای قابلیت ضربه گیری می باشد و همانند یک عایق از ورود ضربه های شدید به کالاها جلوگیری می کند.

قطعاً صاحبان صنایع توانسته اند با خرید نایلون حبابدار، مانع از افزایش خسارت های حین حمل و نقل محصولات گردند. به همین دلیل نوع پلاستیکی که برای بسته بندی اقلام تولید یافته مورد استفاده قرار گرفته می شوند، تأثیر مستقیم بر روی حفظ و نگهداری آنان خواهد داشت. در صورت اطلاع از جدیدترین قیمت نایلون حبابدار می توانید با واحد فروش شرکت باران پلاست تماس بگیرید.

  باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 119
نمایش همه
علاقه مندی ها ()