زغال لیمو سفره خانه ای در بازار متقاضیان زیادی دارد چون شاهد فعالیت مجموعه های سفره خانه در سراسر کشور می باشیم که جهت ارائه خدمات استعمال دخانیات به مشتریان نیازمند به تأمین زغال می باشند. خرید زغال لیمو سفره خانه ای بیشتر در بازار مشاهده می شود چون از چوب درختان مرکب تولید می شود و این مسئله باعث گردیده در زمان سوختن، بوی مطبوعی نسبت به دیگر انواع زغال متساعد شود. بنابراین مجموعۀ سالار سوز جنوب توانسته در لیست محصولات خود انواع زغال لیمو منجمله ذغال لیمو سفره خانه ای را در بسته بندی کارتنی به مشتریان پیشنهاد دهند.

سفارش زغال لیمو سفره خانه ای

به طور کلی هنگام خرید زغال، بایستی کیفیت آن را به طور دقیق بررسی نمائید. به عبارتی از مشخصه های زغال لیمو سفره خانه ای با کیفیت می توان به داشتن انسجام، عدم ترک و بافت فشرده و مستحکم آن اشاره نمود. معمولاً عمر زغال های یک تکه در ابعاد بزرگ، بیشتر می باشد ولی جهت مصارف استعمال دخانیات بایستی از زغال های کوچک استفاده شود. بنابراین انسجام و فشردگی بافت زغال لیمو بر روی سوختن یکنواخت و آرام آن تأثیرگذار می باشد.

از ویژگی های شاخص زغال لیمو سفره خانه ای می توان به تولید حرارت و گرمای زیاد، تولید حداقل خاکستر، ابعاد مساوی، فاقد تولید گاز سمی و دود اشاره نمود. بدین ترتیب افرادی که صاحب سفره خانه و یا قهوه خانه می باشند، همواره زغال لیمو سفره خانه ای از اولین انتخاب های آنان به شمار می رود.

فرآیند تولید زغال لیمو توسط تولید کنندگان مختلف، به صورت سنتی و یا صنعتی انجام می پذیرد. در نتیجه در سطح بازار شاهد فروش زغال لیمو سکه ای با کیفیت های مختلف می باشیم که این مسئله باعث گردیده تا انتخاب و خرید برای مصرف کنندگان دشوار گردد. مجموعۀ سالار سوز جنوب از جمله فروشندگانی است که همواره به منظور جلب رضایت مشتریان، محصولاتی با کیفیت تأمین نموده و به مشتریان عرضه می نمایند.

سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 126
نمایش همه
علاقه مندی ها ()