پیش از خرید نایلون عریض، آگاهی داشتن از ویژگی های این نوع پلاستیک، به شما کمک می کند که بتوانید در مواقع لزوم، از مزایای آن بهره مند گردید. کاربرد نایلون عریض در صنایع کشاورزی و ساختمان سازی بسیار مشهود است چون دوام بالایی در برابر شرایط محیطی دارد . جهت امور آبیاری و آماده سازی نهر ها ، پوشاندن کود و مصالح از مزایای بسیار خوب  خرید نایلون عریض استفاده می نمایند. دریا پلاستیک از تولیدکنندگان معتبر و با سابقه در عرصۀ پلاستیک و لفاف های بسته بندی است که توانسته اند با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب، نایلون های عریض با دوام تولید و عرضه نمایند.

خرید نایلون عریض چند لایه

هم اکنون تولید کنندگان پلاستیک، نایلون عریض به صورت تک لایه و چند لایه تولید می شوند. در نتیجه هر چه میزان ضخامت نایلون بیشتر باشد، قطعاً از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار خواهد بود. هنگام تأمین نایلون عریض، به سهولت می توانید به صورت رول آماده و یا در ابعاد و ضخامت سفارشی خریداری نمائید.

از ویژگی های مهم نایلون عریض می توان به قابلیت آنتی یو وی بودن، جذب اشعۀ مادون قرمز و عایق الکتریسیته اشاره نمود. در واقع این نوع پلاستیک را می توان برای جلوگیری از خروج گرما و حفظ انرژی موجود در یک محوطه به کار برد. در همین راستا شاهد کاربرد گستردۀ پلاستیک عریض برای ایجاد فضاهای گلخانه می باشد. البته داشتن خاصیت ضد الکتریسیته بودن این نوع پلاستیک، در امور کشاورزی و ساختمان سازی جهت جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و همچنین رطوبت و آب در یک محیط مورد استفاده قرار گرفته می شود.

در ضمن نایلون های عریض مقاومت زیادی در برابر اشعه ماورا بنفش که مستقیم تابانده می شود، دارد و بدین ترتیب هنگام راه اندازی محیط های گلخانه ای، تابش مستقیم نور خورشید بر روی گیاهان مشکلاتی ایجاد نمی کند. اگر در صدد برای خرید نایلون حبابدار  و نایلون عریض برای مجموعۀ خود را دارید، به سهولت می توانید از طریق دریا پلاستیک اقدام نمائید.

 دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 120
نمایش همه
علاقه مندی ها ()