نمایندگی مجاز زانتیا محل مناسبی برای واگذاری خودرو جهت تعمیرات اصولی است. چرا که مراکز  نمایندگی مجاز زانتیا مجهز به تعمیرکاران مجربی است که بر بخش فنی خودروی سیتروئن زانتیا تسلط دارند. بدین ترتیب به صورت اصولی قادر به مرتفع نمودن ایرادات فنی اتومبیل هستند. در نتیجه اگر با نقص فنی و کاهش عملکرد این خودرو رو به رو شدید، مراجعه نموده به نمایندگی مجاز زانتیا همچون تعمیرگاه زانتیا رهام را به شما پیشنهاد می دهم. در واقع شما نسبت به پرداخت هزینه های که بابت تعمیرات تقبل می نمائید، آسودگی و اطمینان خاطر خواهید داشت.

مسئولیت نمایندگی مجاز زانتیا

اگر دارای اتومبیل زانتیا هستید، دانستن این موضوع مهم که بروز مشکلات فنی برای خودرو، بایستی به تعمیرگاه مجهز که پرسنل آن آشنایی با سیستم موتور، فنر بندی و سیستم الکترونیکی زانتیا هستند، مراجعه نمائید. در این صورت با صرف حداقل هزینه می توانند نیاز شما را برآورده نمایند. عمدتاٌ نمایندگی مجاز زانتیا به صورت تخصصی خدماتی را به مشتریان ارائه می دهند. مهمترین ویژگی متمایز کنندۀ خودرو زانتیا، تجهیز بودن به سیستم تعلیق هیدروپنوماتیکی است که امکان حرکت روان و بدون لرزش خودرو را بر روی سطوح دست انداز در مسیر جاده فراهم می آورد.

جهت رفع روغن ریزی زانتیا و شارژ گوی زانتیا، مراجعه به مرکز نمایندگی مجاز زانتیا را به شما پیشنهاد می دهیم. توسط چنین مجموعه های معتبری، راحت تر می توانید عیوب و نقص فنی اتومبیل خود را مرتفع نمائید. همانطور که در قسمت پیشین بدان اشاره نمودیم، سیستم هیدرولیک زانتیا بر مبنای یک گوی هیدروپنوماتیکی که بر پایۀ گاز نیتروژن شارژ می شود، استوار است. در نتیجه تمایز خودروی زانتیا را با دیگر انواع اتومبیل هم ردۀ خود ایجاد نموده است.

جهت هر گونه تعمیرات این خودرو، می توانید به نمایندگی مجاز زانتیا منجمله تعمیرگاه زانتیا رهام که دارای سابقۀ طولانی در این عرصه می باشد، مراجعه نمائید.

تعمیرگاه زانتیا رهام

آدرس: تهران ، بلوار فرحزادی بعداز رستوران درويش گاراژ مجتبی

تلفن تماس: 09121344863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 134
نمایش همه
علاقه مندی ها ()