پیچ و رولپلاک نمای ساختمان جهت ممانعت از سقوط مصالح نما همچون سنگ و آجر صورت می پذیرد. عوامل متعددی در گذر زمان باعث می گردد که مصالح نما سُست شده و با کوچکترین اتفاق سقوط کنند. امروزه گروه های ساختمانی با امکانات تخصصی کار در ارتفاع و تجهیزات ایمنی، قادر به نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می باشند. تا کنون اثرات ریزش و سقوط سنگ نمای ساختمان را در برخی از مکان ها مشاهده نموده اید که می تواند چه صدمات جبران ناپذیری جانی و یا مالی را بوجود آورد.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب و داربست

به همین دلیل توصیه نسبت به اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان برای مالکان ساختمان کار مهم و ضروری محسوب می گردد. گروه کار در ارتفاع نماروز با امکانات و متخصصین امر قادر به ارائه خدمات ساختمانی مرتبط به نما می باشند. این مجموعۀ معتبر پیش از هر اقدام فنی، ابتدا به بررسی وضعیت قسمت های مختلف نمای سختمان می پردازند و پس از برآورد هزینه و تأئید مشتری، فعالیت خود را آغاز می کنند.

 پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب از خدماتی است که توسط این گروه مجرب و متخصص صورت می پذیرد. یکی از دلایل ریزش و سقوط سنگ نما مرتبط به عدم اسکوپ کاری سنگ و ضریب انبساط هوا می باشد. ضمن آنکه شرایط نامساعد جوی همچون تابش مستقیم نور خورشید، وزش باد ناگهانی، باران های موسمی شدید و لرزش زمین بر روی کاهش دوام و مقاومت مصالح سنگ و آجر نما مؤثر هستند.

بدین ترتیب هر لحظه امکان سقوط مصالح نما وجود دارد که با  نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما می توانید آنها نسبت موقعیت پیشین، مستحکم نمائید. جهت انجام فوری خدمات ساختمانی این چنینی می توانید از تجربیات حرفه ای گروه ساختمانی نماروز با حداقل دستمزد بهره مند گردید.

  گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 110
نمایش همه
علاقه مندی ها ()