نایلون حبابدار از دیگر انواع پلاستیکی است که در صنعت کاربرد گسترده ای دارد . بنابراین صاحبان مشاغل متناسب با نوع فعالیت و محصولاتی که تولید می کنند ، توانسته اند موفق به   انواع نایلون حبابدار گردند و با بهره گیری از آن، بتوانند از میزان خسارت های وارده به کالاهای شکستنی و حساس جلوگیری نمایند. بدون شک انتخاب پلاستیک مناسب می تواند به حفظ و نگهداری اقلام کمک کند و شرایط را برای بسته بندی و جا به جایی وسایل تسهیل می نماید.

با توجه به اینکه در گذشته نایلون حبابدار از اقلام وارداتی محسوب می شد ولی سال های متوالی است که شاهد تولید نایلون حبابدار در ایران هستیم که شرکت باران پلاست نیز یکی از جمله تولید کنندگان بزرگ در صنعت نایلون سازی صنعتی، موفق به عرضۀ رول نایلون حبابدار دو لایه با ضخامت های متفاوت در سطح بازار می باشند.

سفارش نایلون حبابدار دو لایه ارزان

جهت بسته بندی و حفاظت از کالاهای مختلف، پلاستیک حبابدار می تواند گزینۀ مناسبی محسوب گردد. عمدتاً فروش نایلون حبابدار بیشتر از سوی عموم افراد انتخاب می شود چون قابلیت تحمل ضربات شدید را دارد و پلاستیک مناسبی برای امور بسته بندی لوازم خانگی در اسباب کشی منزل به شمار می رود. اگر در پی خرید نایلون حبابدار هستید، با در نظر گرفتن ابعاد و نوع کالا، می توانید بهترین نوع این نوع پلاستیک را خریداری نمائید.

عمدتاً فروش نایلون حبابدار دو لایه بیشتر مورد استقبال قرار گرفته می شود چون کاربرد گسترده ای دارد. پلاستیک حبابدار با ضخامت های متفاوت تولید می شوند و صاحبان کسب و کارهای متفاوت می توانند بر اساس نوع اقلامی که قصد بسته بندی آنها را دارند، با انتخاب پلاستیک مناسب، مانع از ورود آسیب جدی به آنها گردند.

در صورت نیاز به خرید نایلون حبابدار با  قیمت نایلون حبابدار ارزان تر نسبت به بازار، می توانید بدون واسطه از طریق شرکت باران پلاست محصول مورد نیاز خود را خریداری نمائید.

  باران پلاست

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 101
نمایش همه
علاقه مندی ها ()