نصب توری مرغی به منظور کارهای متفاوتی صورت می پذیرد که در ادامۀ مقاله به صورت تخصصی بدان می پردازیم. نکتۀ مهم که در خصوص نصب توری مرغی وجود دارد، مسئله میزان مقاومت آن مطرح می باشد. چرا که عمدتاً نصب توری مرغی برای پاسیو، حیاط خلوت و یا داخل حیاط پیشنهاد داده می شود. بنابراین فنسی که به عنوان توری مرغی مورد استفاده قرار گرفته می شود، بایستی مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی همچون بارش باران و برف، تابش مستقیم نور خورشید و باد شدید داشته باشد. گروه کار در ارتفاع نماروز با توجه به سابقۀ فعالیت های ساختمانی، قادر به ارائه ی خدمات نصب توری مرغی می باشند.

نصب توری مرغی با فنس روکش دار

کاربرد فنس های فلزی بیشتر مشاهده می شود چون گزینۀ مناسبی برای پوشاندن پاسیو و روف گاردن می باشد. جهت حفظ نورگیر محیط و در عین حال محصور نمودن یک محوطه، نصب توری مرغی بهترین گزینه محسوب می شود. فنس گالوانیزه گرم، فنس گالوانیزه سرد و فنس گالوانیزه با روکش پی وی سی از جمله انواع فنس موجود در بازار به شمار می روند که تکنسین مربوطه متناسب با موقعیت های مختلف می توانند بهترین فنس را انتخاب نموده و استفاده نمایند.

با این تفاسیر، قیمت نصب توری مرغی بر اساس فاکتورهای این چنینی تعیین می گردند. به عنوان مثال نصب توری مرغی که دارای روکش پی وی سی است، به دلیل مقاومت و کیفیت بالایی که نسبت به دیگر انواع فنس دارد مورد استفاده قرار گرفته می شود. البته لازم به ذکر است که هزینۀ نصب توری مرغی این نوع فنس گران تر می باشد.

لیکن عمدتاً متناسب با محیط های بسته، نصب توری مرغی از جنس پلاستیک بیشتر مورد استقبال قرار گرفته می شود و در عین حال از قیمت ارزان تر نیز برخوردار است. اگر قصد نصب توری مرغی برای پاسیو و یا در محیط حیاط خلوت را دارید، می توانید از خدمات حرفه ای گروه ساختمانی نماروز بهره مند گردید. این مجموعۀ معتبر به صورت تخصصی امکان ارائه خدمات ساختمانی مرتبط به نما مانند شستشوی نمای ساختمان را ارائه می نمایند.

گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 120
نمایش همه
علاقه مندی ها ()