شستشوی نمای ساختمان نقش بسزایی در جلوه و زیباسازی شهر دارد. ضمن آنکه استفاده از خدمات شستشوی نمای ساختمان، دارای مزایای دیگری است که برای عموم افراد مشهود نیست ولی در مقالۀ این ماه، تلاش داریم شما را با این موارد آشنا سازیم. اجرای شستشوی نمای ساختمان به طرق مختلف قابل انجام می باشد و به همین دلیل افرادی که خدمات ساختمانی این چنینی را ارائه می دهند، بایستی تخصص و آموزش های لازم در حوزۀ اصول نماشویی داشته باشند که در ادامۀ متن بیشتر بدان خواهیم پرداخت. گروه کار در ارتفاع نماروز با گردآوری این مقاله، تلاش نمودند تا شما را بیشتر با دانستنی های مهم  خدمات شستشوی نمای ساختمان آشنا سازند.

نظافت و شستشوی نمای ساختمان با طناب

دلایل ضرورت شستشوی نمای ساختمان ، کاهش هزینۀ نماشویی و همچنین بررسی وضعیت مصالح نمای ساختمان می باشد. به عبارتی هنگام شستشوی نمای ساختمان، تکنسین مربوطه با مشاهدۀ قسمت های معیوب و آسیب دیده در نما، زودتر نسبت به مرتفع نمودن آن اقدام می نمایند. در این صورت نتایج مثبت بر روی افزایش طول عمر نمای ساختمان خواهد داشت.

در حال حاضر اجرای شستشوی نمای ساختمان با دستمال مرطوبت و تی، دستگاه واتر جت و دستگاه سند بلاست فراهم می باشد. تکنسین های کار متناسب با وضعیت نمای ساختمان، مناسب ترین روش نماشویی را انتخاب می نمایند. به طور کلی شستشوی نمای ساختمان با مصالح صیقلی همانند نما شیشه ای و کامپوزیت، با استفاده از مواد شوینده، تی، دستمال مرطوب و آب صورت می پذیرد. این در حال است که جهت شستشوی نمای ساختمان با مصالح غیر صیقلی همچون سیمانی، سنگ و آجر می توانند از دستگاه های واترجت و سند بلاست استفاده نمایند. البته به میزان و نوع جرم ایجاد شده بر روی سطوح بستگی دارد. جهت کسب اطلاعات تخصصی و دریافت خدمات نماشویی و شستشوی نمای ساختمان با طناب می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس بگیرید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 101
نمایش همه
علاقه مندی ها ()