قیمت نایلون حبابدار بر اساس نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن و سایزش تعیین می گردد. نایلون حبابدار به دلیل ویژگی های ساختاری و ظاهری که از آن برخوردار است، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. این نوع پلاستیک در سایزهای متفاوت تولید می شود تا ماهیت خود را حفظ کند. به عنوان مثال جهت بسته بندی اجسام و کالاهای بزرگ، خرید نایلون حبابدار با حباب سایز درشت کاربردی تر است. بدین ترتیب صرف نظر از  قیمت نایلون حبابدار ، بایستی نسبت به نوع پلاستیکی که خریداری می نمائید، توجه داشته باشید.

قیمت نایلون حبابدار دو لایه

شرکت باران پلاست به عنوان یکی از مراکز تأمین کنندۀ پلاستیک، توانسته اند با استفاده از مواد اولیۀ مرغوب، موفق به تولید انواع نایلون حبابدار گردند. بدین ترتیب صاحبان کارخانجات و شرکت های مختلف به منظور تأمین پلاستیک مورد نیاز خود، بدون واسطه قادر به خرید نایلون حبابدار با کیفیت و ارزان تر از بازار خواهند بود.

بر اساس دسته بندی متفاوت، قیمت نایلون حبابدار بر مبنای جنس، میزان ضخامت و نوع طراحی آنها تعیین می گردد. در نتیجه با در نظر گرفتن نوع محصولات و سایزی که دارند، می توانید از مزایای رول نایلون حبابدار دو لایه و یا نایلون حبابدار کیسه ای بهره مند گردید. ویژگی مهم نایلون حبابدار، ضخیم بودن و قابلیت ضربه گیر بودن آن می باشد. بنابراین جهت جلوگیری از ورود ضربات شدید و آسیب دیدگی محصولات حین حمل و نقل، خرید پلاستیک حبابدار گزینۀ مناسبی به شمار می رود.

در صورت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت خرید نایلون حبابدار، می توانید با کادر فروش شرکت باران پلاست تماس بگیرید. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ درخشان و طولانی در عرصۀ تولید و پخش نایلون حبابدار دو لایه در ابعاد و ضخامت متفاوت هستند. بدین ترتیب پس از بررسی تمام جوانب کار، راحت تر از گذشته می توانید نایلون با کیفیتی را جهت امور بسته بندی و حمل و نقل محصولات تهیه نمائید.

 باران پلاست

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 101
نمایش همه
علاقه مندی ها ()