سی تی اسکن دندان بر اساس تصویربرداری اشعه ایکس انجام می پذیرد و نوعی توموگرافی کامپیوتری به شمار می رود. جهت دریافت خدمات سی تی اسکن دندان شما بدون دغدغه می توانید به مراکز رادیولوژی دندان مراجعه نمائید چون نیاز به استفاده از یک سری دستگاه های پیشرفته می باشد. از زمانی که متخصصین و دندانپزشکان توانستند از نتایج سی تی اسکن دندان استفاده نمایند، شرایط برای تشخیص و  روند درمان بیماری ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل با در اختیار داشتن پرسنل مجرب و همچنین بروزترین تجهیزات تصویربرداری دندان، امکان توموگرافی کامپیوتر را فراهم نموده است.

نحوۀ انجام سی تی اسکن دندان

اجرای سی تی اسکن دندان در مسیر تشخیص بیماری های فک و صورت انجام می پذیرد. به عبارتی اختلالات در روند رشد دندان ها، وضعیت قرارگیری ریشه دندان ها، وجود دندان های نهفته، جراحی دندان، اجرای ارتودنسی، ایمپلنت دندان، عصب کشی دندان و ... را می توان در نتایج سی تی اسکن دندان ملاحظه نمود.

عمدتاً سی تی اسکن دندان به صورت معمول استفاده نمی گردد چون تابش اشعۀ ایکس برای انسان ضرر دارد. ضمن آنکه میزان اشعۀ ایکس تابانده شده از سی تی اسکن دندان نسبت به اسکنرهای معمولی، بیشتر است. چندین سال است که شاهد پیشرفت تکنولوژی هستیم و بدین ترتیب امکان تصویربرداری سه بعدی از دندان را توانسته اند محقق سازند. در نتیجه تصاویر با کیفیت و وضوح بیشتری ثبت می گردد و دندانپزشک راحت تر می تواند اختلالات به وجود آمده و یا نهفته در ناحیۀ دندان را تشخیص دهند.

از موارد مهمی که پیش از انجام رادیولوژی دندان و سی تی اسکن دندان، بایستی افراد رعایت نمایند، عدم استفاده از زیورآلات فلزی است چون می تواند اختلال در نتایج رادیولوژی دندان بوجود آورد. علاوه بر آنکه بانوان باردار نیز نمی بایست تحت اشعۀ ایکس رادیولوژی قرار گیرند. پیش از انجام سی تی اسکن دندان، بایستی با پزشک معالج هماهنگ نمائید. جهت دریافت خدمات تصویربرداری دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید.

  مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 96
نمایش همه
علاقه مندی ها ()