لاستیک پراید را می توانید از مراکز عرضۀ لاستیک خودرو تهیه نمائید. همانطور که می دانید هر کالا برای خرید و فروش، نیاز به یک سری مشخصات فنی دارد که بتواند معرف آن محصول باشد. در حوزۀ خرید و  فروش لاستیک پراید نیز این مسئله صدق می کند. لاستیک ارتباط تماسی میان سطح جاده و خودرو را فراهم می آورد و به همین دلیل استفاده مکرر از اتومبیل و استفاده از خودرو در جاده های خاکی و دست اندازهای فراوان، می تواند باعث کاهش عمر لاستیک پراید گردد. در این صورت راننده بایستی به فکر تعویض و خرید لاستیک پراید منطبق بر مشخصات فنی تایرهای فابریک باشند. فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ فروش لاستیک های برند، قادر به راهنمایی شما مالکین خودروهای پراید در انتخاب لاستیک پراید و لاستیک اپتیما مناسب می باشند.

خرید لاستیک پراید بر اساس مشخصات فنی آن

همانطور که می دانید خودروی پراید در تیپ های متفاوت ساخته می شود و به همین دلیل هنگام تأمین لاستیک های جدید برای آنها، مشخصات فنی لاستیک پراید را بررسی نمائید. شاخص های مهم منجمله حداکثر فشار باد مجاز، بار مجاز، حداکثر سرعت مجاز، سال تولید، نوع ساختار، ابعاد تایر، میزان پهنای لاستیک بر اساس میلی متر و ... در انتخاب لاستیک پراید تأثیرگذار می باشند. در این صورت، بهتر نیست که شما سطح اطلاعات خود را در خصوص چگونگی تشخیص آنها در میان نوشته های مندرج بر روی تایر بیشتر نمائید؟

از این رو مطالعه در بستر اینترنت، مطالعۀ مقالات تخصصی در خصوص مفاهیم مشخصات فنی لاستیک خودرو و مشورت با افراد با تجربه به شما کمک می کند که بتوانید راحت تر لاستیک پراید استاندارد خریداری نمائید. نکتۀ اساسی که در خصوص خرید لاستیک خودرو وجود دارد، این است که بایستی صرفه نظر از قیمت لاستیک پراید و لاستیک اپتیما، با کیفیت ترین تایر را انتخاب نمائید و به نوعی از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمائید. جهت راهنمایی بیشتر و مشورت برای خرید لاستیک اپتیما و پراید ، می توانید با کارشناسان فروش چرخ و یدک در ارتباط باشید.

 

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 73
نمایش همه
علاقه مندی ها ()