نایلون حبابدار یکی دیگر از پرفروش ترین پلاستیک های موجود در بازار به شمار می رود. قطعاً پلاستیک گزینۀ مناسبی برای بسته بندی اقلام مختلف محسوب می شود چون عایق رطوبت و مانع از ورود گرد و غبار به داخل محصولات بسته بندی می گردد. همانطور که می دانید از گذشته تا کنون، نوع بسته بندی محصولات بر روی میزان ماندگاری، نحوۀ حمل و نقل و فروش تأثیر می گذارد. بدین وسیله صاحبان مشاغل متناسب با نوع و سایز اقلام، تلاش می کنند، بهترین پلاستیک همچون نایلون حبابدار را انتخاب نمائید. شرکت باران پلاست در لیست محصولات خود، توانسته اند موفق به تولید و فروش نایلون حبابدار  با ضخامت می گردد.

خرید نایلون حباب دار و مزایای آن 

در صورت نیاز به خرید نایلون حبابدار می توانید به مراکز عرضۀ پلاستیک صنعتی مراجعه نمائید. با توجه به تعدد مدل های نایلون، متناسب با نوع محصولات و کاربری خاص می توانید مناسب ترین نایلون را خریداری نمائید. به کارگیری نایلون حبابدار می تواند از تشدید ضربات وارده به اقلام جلوگیری نماید. این در حالی است که نایلون استرچ دارای این خاصیت نمی باشد و تنها ویژگی شاخص آن، انعطاف پذیری و چسبندگی بالای آن می باشد. با این تفاسیر متناسب با برخی از کالاهای شکستنی و حساس که برخورد ضربه حین حمل و نقل می تواند باعث آسیب دیدگی و خسارت گردد.

 قیمت نایلون حبابدار بر اساس جنس، سایز، ضخامت و مدل آن تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با محصولاتی که تولید می شوند، از مزایای نایلون حباب دار می توانید استفاده نمائید. قطعاً نوع پلاستیک بر روی حفظ و نگهداری کالاهای مختلف تأثیر می گذارد، علاوه بر آنکه فاکتور مهم بر روی میزان فروش محصولات محسوب می گردد. هم اکنون افرادی که اسباب کشی منزل را انجام می دهند، جهت جلوگیری از آسیب دیدگی لوازم خانگی و سرویس چوب اقدام به خرید نایلون حبابدار دو لایه می نمایند. هم اکنون از طریق شرکت باران پلاست، به سهولت می توانید با متراژ زیاد، اقدام به خرید نایلون حباب دار ارزان نمائید.

  باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 104
نمایش همه
علاقه مندی ها ()