خرید نایلون حبابدار برای بسیاری از مشاغل یک نیاز و جزء تجهیزات اولیه در امور بسته بندی محسوب می شود. پلاستیک حبابدار به صورت رولی و کیسه تولید و عرضه می شوند، در نتیجه هنگام خرید نایلون حبابدار متناسب با نیازی که دارید، می توانید مناسب ترین طرح آن را خریداری نمائید. به عنوان مثال کاربرد کیسه نایلون حبابدار در امور بسته بندی تجهیزات و قطعات کامپیوتر و سیستم های دیجیتالی مشهود است.

خرد نایلون حبابدار برای جلوگیری از ضربات شدید

ضمن آنکه از مزایای خرید نایلون حبابدار در مصارف بسته بندی کالاهای شکستنی و حساس منجمله انواع روشنایی، استفاده می گردد. شرکت باران پلاست به صورت حرفه ای در زمینۀ تولید و عرضۀ نایلون صنعتی فعالیت می کنند. بدین ترتیب صاحبان مشاغل، جهت تأمین تجهیزات مناسب برای امور بسته بندی، می توانند از طریق این مجموعۀ معتبر اقدام به خرید نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه نمایند.

از ویژگی های بارز نایلون حبابدار می توان به شفافیت، چند لایه بودن، استحکام بالا، تنوع سایز و خاصیت ضربه گیر بودن آن اشاره نمود. در نتیجه متناسب با کالاهای مختلف می توانید با خرید نایلون حبابدار، محصولات را از آسیب دیدگی ایمن نگه دارید. بدیهی است که انتخاب نوع پلاستیک بر روی حفظ و نگهداری کالاها در مدت زمان طولانی تأثیرگذار می باشد.

این نوع پلاستیک متشکل از یک لایۀ صاف و لایۀ حباب هوا می باشد. بنابراین نسبت به پلاستیک های معمولی، بهتر می تواند مانع از ورود ضربات شدید به محصولات گردد. در نتیجه مدیران مشاغل جهت نگهداری محصولات در انبار، جا به جایی و همچنین فروش، می توانند اقدام به خرید انواع نایلون حبابدار دو لایه نمایند. شرکت باران پلاست دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تولید پلاستیک صنعتی است که پس از بررسی و تحقیق فراوان توانسته اند با تأمین دستگاه های پیشرفته، موفق به تولید و فروش نایلون حبابدار دو لایه در سایزهای مختلف گردند.

  باران پلاست

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 106
نمایش همه
علاقه مندی ها ()