ریموت بنز مبتنی بر کلاس های مختلف، با قابلیت های پیشرفته تر ساخته می شوند. بدین ترتیب با استفاده از ابزارآلات و دستگاه های پیشرفته، شرایط مناسبی برای ساخت انواع سوئیچ بنز اورجینال در کلاس های S، C، CLK، GLK، SL،B، A و ... فراهم می باشد. بدین ترتیب دارندگان این دسته از اتومبیل های مرسدس بنز، می توانند درخواست ساخت کپی ریموت بنز و یا سوئیچ یدک را داشته باشند. همانطور که می دانید تمامی رانندگان متأسفانه با دغدغۀ مفقودی سوئیچ بنز رو به رو هستند و به همین دلیل، به دنبال راه چاره برای مرتفع نمودن چنین مشکلاتی می باشند.

مرکز تخصصی تهران کار کی با سال ها کسب تجربه در این حوزه، همواره آمادۀ به ارائه خدمات  ساخت سوئیچ بنز ، پاک کردن کد سوئیچ بنز و مواردی از این قبیل می باشند.

ساخت ریموت بنز مدل های جدید

از موارد مهمی که برخی از افراد، درخواست ساخت ریموت بنز دارند و به نحوی ذهن آنها را بدان درگیر می کند، از دست رفتن کلید تراش خورده در درون ریموت است. در واقع کلید اضطراری داخل ریموت از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در مواقع ضروری، به روشن شدن خودرو کمک می کند. معمولاً این نوع تیغه برای زمانی است که با خراب شدن باتری ماشین رو به رو می شوند، مورد استفاده قرار می گیرد. بدین ترتیب متناسب با مدل خودروی مرسدس بنز، می توانید نسبت به ساخت ریموت و یا تعریف کد جدید و یا حدف آنها اقدام نمائید. اتومبیل های نسل میانه با مدل کلید، در قسمت مرکز کددهی ممکن است با مشکل رو به رو شود.

در این صورت بایستی توسط متخصصین مورد بررسی دقیق قرار گرفته شود. بدیهی است، هزینۀ سوئیچ بنز و ریموت بر اساس مدل و کلاس خودرو و نوع کاری که صورت می پذیرد، تعیین می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش ساخت ریموت بنز و انواع سوئیچ خودروهای مرسدس می توانید با کارشناسان فنی مجموعۀ تهران کار کی تماس گرفته و مشورت نمائید.

   تهران کار کی

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 74
نمایش همه
علاقه مندی ها ()