تاب ریلکسی یکی از وسایلی است که می توانید برای تفریح اعضای خانواده در منزل فراهم آورید. در واقع این نوع تاب، نوعی صندلی است که می تواند همچون تاب ها، حرکت رو به جلو و عقب داشته باشد. بنابراین جهت گذراندن اوقات فراغت و مطالعه می توانید از مزایای این محصول دکوراتیو استفاده نمائید.  فروش تاب ریلکسی در طرح و متریال متفاوت صورت می پذیرد. عمده فروش تاب ریلکسی تک نفره را در سطح بازار می توانیم شاهد باشیم. فروشگاه بهسازان چوب در لیست لوازم خانگی، انواع صندلی راحتی منجمله تاب ریلکسی تک نفره و دو نفره را در طرح های مدرن فراهم آورند.

سفارش مدل های جدید تاب ریلکسی

نکات متعددی در خصوص خرید تاب ریلکسی وجود دارد که می توان به در نظر گرفتن جنس بدنۀ تاب و محل اتصال اصلی آن اشاره نمود. با توجه به داشتن حرکت متناوب، قسمت های فلزی تاب ریلکسی بایستی از استحکام بالایی برخوردار باشد. ضمن آنکه دارای قابلیت ضد زنگ بوده و بدین ترتیب در فضای باز، در برابر شرایط محیطی مقاومت بیشتری خواهد داشت. قیمت  خرید تخت دو نفره  و تاب ریلکسی بر مبنای جنس و طرح آن تعیین می گردد و بدین ترتیب متناسب با بودجۀ شخصی و سلیقه، می توانید محصول با کیفیتی را خریداری نمائید.

برخی از مواقع با کج شدن و حرکت بیش از اندازه تاب، ممکن است برخی از قطعات تاب دچار شکستگی گردد. به همین دلیل توجه به کیفیت قسمت های مختلف تاب ریلکسی، پیش از خرید آن حائز اهمیت است. خرید خود را متناسب با سلیقۀ شخصی و تعداد اعضای خانواده انجام دهید. به عنوان مثال تاب ریلکسی سه نفره می تواند گزینۀ مناسبی برای محیط ویلا و قرار دادن آن در حیاط منزل باشد. این در حالی است که خیلی از افراد خرید تاب ریلکسی تک نفره حصیری را برای تراس و گوشه ای از محیط منزل انتخاب می نمایند. جهت سفارش اینترنتی تاب ریلکسی با قیمت ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 100
نمایش همه
علاقه مندی ها ()