مبل اداری یکی از مهمترین لوازمی است که در طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی محیط اداری و تجاری مورد استفاده قرار گرفته می شود. در زمان خرید مبل اداری، بایستی یک سری نکات مهم و کلیدی همچون جنس و طرح آن را در نظر بگیرید. مبل اداری خوب بایستی نسبت به دیگر لوازم اداری، بایستی با کیفیت و طرح مناسب انتخاب گردد. به عنوان مثال امکان خرید یک سری مبلمان در محیط های اداری گزینۀ مناسبی به شمار نمی روند. فروشگاه بهسازان چوب دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ فروش مبل اداری ،تاب ریلکسی، صندلی اداری و دیگر لوازم اداری چوبی می باشند که می توانند شما را در انتخاب بهترین محصولات راهنمایی کنند.

خرید بهترین مبل اداری

یکی از ویژگی های شاخص مبل اداری مناسب و با کیفیت، رعایت ساختار ارگونومیک در طراحی نشیمنگاه، پشتی و دستۀ صندلی می باشد. ضمن آنکه ارتفاع نشیمنگاه نسبت به زمین بایستی استاندارد باشد و فرد هنگام نشستن بر روی مبل اداری، احساس موذب بودن و ناراحتی نداشته باشد. ضمن آنکه فشاری بر روی اعضای بدن همچون کمر، گردن و دست ایجاد ننماید. در صورت تمایل به خرید مبل اداری استاندارد، می توانید به مراکز عرضۀ لوازم دکوراسیون اداری مراجعه نمائید.

قیمت مبل اداری پس از کیفیت بایستی در نظر گرفته شود. متناسب با محیط های اداری مختلف، به سهولت می توانید مبل اداری عالی و مناسبی را با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب خریداری نمائید. عمدتاً مبل اداری چستر به عنوان یکی از پیشنهادات اصلی به مشتریان مطرح می شود چون متناسب با هر محیط کاری می توان از آن استفاده نمود. قطعاً خرید مبل اداری لوکس در اتاق مدیریت ضرورت دارد و این در حالی است که برای قسمت پذیرش و سالن انتظار می توان از مبل اداری راحت تر و با قیمت مناسب تر استفاده نمود. در صورت نیاز به مشاهدۀ مدل های جدید مبل اداری و تاب ریلکسی می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید و به صورت آنلاین اقدام به خرید تاب ریلکسی و مبلمان اداری نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 94
نمایش همه
علاقه مندی ها ()