فن و فیلتر از جمله کاربردی ترین قطعاتی است که می توانید متناسب با سیستم های مختلف از آن استفاده نمائید. این گونه قطعات الکترونیکی در راستای خنک کاری محفظه های بسته همچون تابلوهای برق، کیس کامپیوتر و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بدین ترتیب متناسب با ابعاد محفظه های بسته می توانید اقدام به خرید فن و فیلتر نمائید. فن و فیلتر IP54 از جمله قطعاتی است که می توانید جهت کاهش دمای مطلوب یک محوطۀ بسته بهره گیرید. بنیس کمپانی به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش تجهیزات هواکش همچون فن و فیلتر، فن تابلو برق و غیره فعالیت می کنند.

مهمترین ویژگی های فن و فیلتر استاندارد

از جمله نکات مهمی که هنگام خرید فن و فیلتر بایستی در نظر بگیرید، بررسی عملکرد این دستگاه نسبت به چگونگی سرعت تهویۀ هوا می باشد. این گونه قطعات فن و فیلتر مجهز به فن بلبرینگ، واشر آب بندی پلی اورتان، نصب آسان، قابلیت شستشو و مقاومت بالا در برابر اشعه ماوراء بنفش و تابش مستقیم نور خورشید را دارا می باشند. هم اکنون متناسب با ابعاد تابلوهای برق، می توانید فن و فیلتر را با ظرفیت هوادهی مناسب خریداری نمائید.

بدین ترتیب متناسب با سیستم های مختلف می توانید کاربردی ترین فن و فیلتر را با ظرفیت مناسب خریداری نمائید چون تأثیر مستقیم بر روی طول عمر سیستم های مختلف دارد. نوع فن و فیلتر بر روی کاهش دمای یک محوطه تأثیر می گذارد و بدین ترتیب می توانید مانع از وقوع اتفاقات ناگوار همچون آتش سوزی و احتراق گردید.

با توجه به تنوع بالای قطعات فن و فیلتر که توسط شرکت های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند، می توانید مناسب ترین سایز آن را انتخاب و خریداری نمائید. با این تفاسیر، قیمت فن و فیلتر بر پایۀ عوامل متعددی همچون میزان ظرفیت و سایر امکانات آن تعیین می گردد. جهت سفارش  خرید فن تابلو برق می توانید با کادر فروش بنیس کمپانی تماس حاصل فرمائید.

بنیس کمپانی 

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 93
نمایش همه
علاقه مندی ها ()