پنل دوش حمام از اجزای اصلی سرویس حمام به شمار می رود. در حال حاضر تولید کنندگان توانسته اند این محصول را با متریال با کیفیت و طرح های متفاوت تولید و به بازار عرضه نموده اند. بدین ترتیب راحت تر می توانید انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

اگر در پی بازسازی دکوراسیون داخلی حمام هستید و یا قصد تعویض دوش حمام را دارید، خرید پنل دوش حمام در طرح های جدید را به شما پیشنهاد می دهیم چون دارای مزایای متعددی است که در ادامۀ مقالۀ با جزئیات بیشتر بدان می پردازیم. فروشگاه علائدین در حوزۀ فروش تجهیزات ساختمانی، در لیست تجهیزات ساختمانی مرتبط به حمام ، توانسته اند انواع پنل دوش حمام را عرضه نمایند.

ویژگی های پنل دوش حمام

جهت ساخت پنل دوش حمام از فولاد با دوام و ضد آب استفاده می شود، تا مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی داشته باشد. این دسته از مدل های پنل دوش حمام در ابعاد بزرگ تر طراحی می شوند تا قابلیت پخش حجم بیشتری از آب را داشته باشند. بدین ترتیب توانسته اند از میزان مصرف آب کاسته و به نوعی مقرون به صرفه می باشد. هنگام خرید پنل دوش حمام، بایستی به فاکتورهای مهم منجمله ابعاد، جنس و برند آن توجه داشته باشید. ضمن آنکه طرح پنل دوش حمام نیز در انتخاب آن لازم و ضروری است.

با این تفاسیر، قیمت پنل دوش حمام بر اساس موارد مذکور همچون جنس، طرح، ابعاد و برند آن تعیین می گردد. بدین ترتیب به سهولت قادر به خرید پنل دوش حمام ارزان و یا گران قیمت خواهید بود. متناسب با شیوۀ طراحی دکوراسیون داخلی حمام و بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید بهترین تجهیزات ساختمانی همچون کابین روشویی، شیر حمام، پنل دوش حمام و ... را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب خریداری نمائید. جهت خرید بروزترین تجهیزات ساختمانی با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب مانند خرید کابین روشویی می توانید به فروشگاه اینترنتی علائدین مراجعه نموده و ثبت سفارش نمائید.

فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

                                                           تلفن دفتر مرکزی:44208328                                                           

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

                                                                                    موبایل :09126721926                                                                                   

                                             موبایل: 09121505053                                             

                                         تلگرام: 09121505053                                         

اینستاگرام:aladdin_lampshop

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 103
نمایش همه
علاقه مندی ها ()