کاغذ دیواری یکی از قدیمی ترین محصولات دیوارپوش به شمار می رود که همچنان این صنعت در سطح جهانی به فعالیت خود ادامه می دهند. امروزه کاغذ دیواری با متریال با کیفیت تر تولید و به بازار عرضه می شوند. در صورت تمایل به  خرید کاغذ دیواری ، می توانید به مراکز عرضۀ محصولات دیوارپوش و تجهیزات دکوراسیون داخلی مراجعه نمائید. ضمن آنکه با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته تر توانسته اند موفق به طراحی و چاپ کاغذ دیواری در طرح های متنوع گردند. بدیهی است متناسب با موقعیت های مختلف، راحت تر می توانید کاغذ دیواری در طرح های کلاسیک و مدرن انتخاب نمائید. فروشگاه دیوار دکور توانسته امکان خرید مدل های متنوعی از محصولات دیوارپوش را برای مشتریان گرامی فراهم نمایند.

خرید کاغذ دیواری لوکس ارزان

با توجه به گسترش این صنعت و چاپ کاغذ دیواری در طرح های متنوع، امکان خرید کاغذ دیواری لوکس ارزان برای طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان فراهم می باشد. متناسب با محیط های مختلف، راحت تر از گذشته می توانید کاغذ دیواری با طرح مورد پسند خود خریداری نمائید. ضمن آنکه امکان خرید کاغذ دیواری کودک، کاغذ دیواری طراح مشاغل، کاغذ دیواری فانتزی و ... متناسب با محیط های مختلف برای علاقه مندان فراهم می باشد.

علاوه بر آنکه طرح کاغذ دیواری می تواند بر روی بزرگ تر و کوچک تر نشان دادن یک محیط تأثیرگذار باشد. به همین دلیل طراحان دکوراسیون به سهولت می توانند یک فضای کوچک را با نصب کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری ساده با ترکیب رنگی روشن، بزرگ تر نشان دهند. به طور کلی می توان گفت: راحت تر از گذشته می توان کاغذ دیواری مورد پسند خود را خریداری نمود. بدین ترتیب جلوه و زیبایی نمای دکوراسیون را می توان دو چندان نمود و فضای گرم و صمیمانه ای را برای ساکنین آن بوجود آورد. فروشگاه اینترنتی دیوار دکور چندین سال متوالی است که شرایط مناسب و قابل اطمینان برای خرید پوستر دیواری و کاغذ دیواری ، برای مشتریان فراهم می نماید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 103
نمایش همه
علاقه مندی ها ()