قطعات لودر کوماتسو مبتنی بر مدل های مختلف لودر، ممکن است عمومی و یا منحصر به فرد ساخته شده باشند. بدین ترتیب در زمان خرید قطعات لودر کوماتسو ، بررسی تطابق مشخصات فنی لودر و همچنین لوازم یدکی فابریک آسیب دیده حائز اهمیت می باشد. از ماشین لودر برای انجام عملیات های بزرگ عمرانی، راه سازی، ساخت و ساز، معدن و ... استفاده می گردد. لودر با در اختیار داشتن باکت بزرگ همراه با ناخن های بلند، دارای قابلیت کندن، جا به جایی و بارگیری خاک و سایر مصالح ساختمانی به داخل کامیون می باشند.

خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو بر اساس مشخصات فنی

همچنین از لودرها جهت بلند کردن بار و انتقال آن به محل دیگر استفاده می نمایند. فروشگاه سرویس قطعه در ایران فعالیت حرفه ای خود را در عرصۀ واردات و فروش لوازم یدکی لودرهای کوماتسو آغاز نمود و همواره در این حوزه بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهند. قطعاً برای افرادی که مالک لودرهای کوماتسو و هر برند خارجی دیگری می باشند، تأمین قطعات اورجینال حائز اهمیت است.

با توجه به اینکه لودرهای کوماتسو بر پایۀ ظرفیت جام (0.75 الی 3.5 متر مکعب) و میزان قابلیت جا به جایی و بلند کردن بار با ظرفیت (0.15 الی 15 متر مکعب) در دسته بندی متفاوت تولید نموده اند، هنگام خرید قطعات لودر کوماتسو بایستی توجه ویژه نسبت به مشخصات فنی آن داشته باشید. در حال حاضر به سهولت می توانید انواع لوازم یدکی لودر چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی کوماتسو اصل را از طریق مراکز معتبر با قیمت مناسب خریداری نمائید.

به طور کلی پیش از خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو ، اصالت آن را بررسی نمائید چون متأسفانه از سوی برخی از افراد کلاهبردار، لوازم یدکی لودر کوماتسو غیر اصل هم قیمت قطعات اورجینال عرضه می نمایند. جهت تأمین انواع لوازم یدکی موتور لودر، سیستم هیدرولیک لودر و غیره می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه با قیمت مناسب خریداری نمائید.

   فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 62
نمایش همه
علاقه مندی ها ()