لاستیک از مهمترین قطعات خودرو به شمار می رود که نقش مستقیم و تأثیرگذار بر میزان سرعت اتومبیل می گذارد. یک خودرو با انواع لاستیک مناسب می تواند عملکرد و فرمان پذیری بهتری داشته باشد. بر روی لاستیک خودرو، به صورت عدد میزان ساییدگی و سایش تایر تعیین می گردد. هر چه عدد سایش لاستیک بیشتر باشد، مدت زمان بیشتری طول می کشد که تایر دچار فرسایش شود. در حال حاضر اکثر لاستیک های خودرو دارای ترکیباتی منجمله مواد پلی استر و سیم فولادی می باشند. بدین ترتیب از مقاومت بالایی برخوردار هستند. فروشگاه چرخ و یدک در لیست محصولات خود، انواع لاستیک رادیال مبتنی بر فناوری روز دنیا مانند لاستیک کومهو تأمین نموده و به بازار عرضه می کنند.

تفاوت لاستیک تمام فصل و زمستانی

اگر به دنبال تعویض لاستیک های قدیمی خودرو با تایرهای جدید و با کیفیت تر هستید، خرید لاستیک استاندارد را به شما توصیه می کنیم. در زمان خرید لاستیک خودرو بایستی نوع خودرو، حداکثر توان موتور و سرعت اتومبیل، نوع جاده (خاکی یا آسفالت) و شرایط آب و هوایی را در نظر بگیرید. بدیهی است با انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل خود، می توانید رانندگی بهتری را تجربه کنید. خرید لاستیک کومهو را از سایت انجام دهید.

فاکتور مهم دیگری که هنگام خرید لاستیک خودرو بایستی در انتخاب خود ملاک قرار دهید، میزان چسبندگی تایر به سطح جاده می باشد. در واقع میزان قابلیت متوقف کردن اتومبیل در جاده های خیس لغزنده و برفی یخ زده از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین اگر در پی خرید لاستیک خودروی مناسب هستید، لاستیک زمستانی را به شما پیشنهاد می دهیم چون سازگاری بیشتری با شرایط آب و هوای بارانی و برفی ماه های سرد دارد. با این تفاسیر، قیمت لاستیک خودرو بر پایۀ مشخصات فنی آن تعیین می گردد. علاوه بر آنکه برند و مدل لاستیک نیز بر روی قیمت تایر تأثیر می گذارد. جهت تأمین لاستیک مناسب برای اتومبیل خود، می توانید به مراکز معتبر و شناخته شده در این حوزه مراجعه نمائید. از طریق فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک بدون محدودیت زمانی و مکانی می توانید اقدام به خرید لاستیک خودرو مانند لاستیک کومهو نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 65
نمایش همه
علاقه مندی ها ()