طرح توجیهی یک امر تخصصی است که نیاز به افراد متخصصی دارد که در زمینه های مختلف بیزینس تجربه و دانش کافی داشته باشند. هدف از نوشتن انواع طرح توجیهی مانند طرح توجیهی لوازم آرایشی، بررسی تمامی زوایای اجرای یک پروژه و سرمایه گذاری از ایده تا مرحلۀ اجرا می باشد. در واقع گذشته های دور، خیلی از ایده ها، قابلیت اجرا نداشتند و این مسئله باعث می شد تا فرد سرمایه گذار متحمل خسارت های مالی فراوان گردد.

بنابراین گروهی از مهندسین در زمینه های کسب و کار تلاش نمودند با تحقیق و بررسی وضعیت بازار و اقتصاد جامعه، بتوانند پروژۀ مورد نظر را به طور دقیق مطالعه نموده و به صورت طرح توجیهی گردآوری نموده و به جزئیات نقاط مثبت و منفی آن بپردازند. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا متناسب با نیاز بازار، قادر به ارائه انواع طرح توجیهی با عناوین آماده می باشند. ضمن آنکه امکانات لازم برای نگارش طرح توجیهی سفارشی را دارند.

مزیت امکان سنجی و تهیه گزارش طرح توجیهی

اگر در پی افتتاح یک کسب و کار تازه و یا گسترش حرفۀ خود هستید، توصیه بر تهیۀ طرح توجیهی کسب و کار داریم. چرا که شما را می تواند با زوایای پنهان و آشکار آن پروژه آگاه سازد. یک تیم متخصص به جنبه های مالی، وضعیت بازار، اصول و نکات فنی مورد نیاز در راه اندازی یک پروژه آشنا سازد. قطعاً عموم افراد از چنین مطالبی آگاه نیستند و این مسئله باعث می گردد تا نتیجۀ اجرای یک ایده، سرانجام خوشایندی نداشته باشد و فرد را متحمل خسارت مالی سنگین و ورشکستگی نماید.

جهت اطمینان از وضعیت اجرای یک پروژه، صرف حداقل هزینه برای نگارش طرح توجیهی یک کار هوشمندانه محسوب می گردد. لذا جهت سفارشات طرح توجیهی در بیزینس های مختلف مانند طرح توجیهی لوازم آرایشی ، در ابعاد کوچک و بزرگ می توانید از تخصص مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع بهره مند گردید.

 مهندسین مشاور طرح ریزی صنایع (مطصا) 

آدرس :

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 96
نمایش همه
علاقه مندی ها ()