تعمیر لباسشویی توسط برخی از مراکز تعمیرات لوازم برقی خانگی به مشتریان ارائه داده می شود چون نیاز به تکنسین های مجرب در این حوزه دارد. ماشین لباسشویی از جمله دستگاه های برقی است که جهت شستشو و نظافت پوشاک یا البسه مورد استفاده قرار گرفته می شود. عوامل متعددی وجود دارد که وقوع آنها، می تواند منجر به آسیب دیدگی قطعات و یا خرابی آنها گردد. در این صورت نیاز به دریافت خدمات سرویس و  تعمیر ماشین لباسشویی در محل خواهد داشد. مجموعه تعمیر پرشین با در اختیار داشتن تعمیرکاران مجرب، همواره آمادۀ ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی با برندهای ایرانی و خارجی می باشند.

دلایل درخواست تعمیر ماشین لباسشویی

انجام یک سری از امور می تواند به شما در نگهداری ماشین لباسشویی کمک کند. انتخاب محل مناسب، آشنایی داشتن نسبت به نحوۀ استفاده از برنامه های ماشین، ممانعت از ورود نوسانات برق به ماشین، انتخاب شویندۀ با کیفیت، اطمینان یافتن از بستن درب ماشین، میکروسوئیچ نمودن درب ماشین و تمیز کردن فیلتر لباسشویی از جمله مواردی هستند که رعایت آنها از سوی کاربر، می تواند به افزایش طول عمر لباسشویی کمک کند. خدمات تعمیر ماشین لباسشویی به منظور مرتفع نمودن ایرادات بوجود آمده برای ماشین ارائه داده می شود.

این در حالی است که سهل انگاری نسبت به موضوعات مذکور، می تواند شرایطی را برای خراب شدن و آسیب دیدگی برخی از قطعات ماشین بوجود آورد. در این صورت نیاز به سرویس و تعمیر لباسشویی خواهید داشت.هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بر مبنای ایرادات و نقص فنی بوجود آمده برای ماشین تعیین می گردد. بنابراین به طور دقیق نمی توان قیمت تعمیر لباسشویی در محل را مشخص نمود. ضمن آنکه ارائه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی در محل ، نیاز به ارائه دستمزد یا همان هزینۀ ایاب و ذهاب می باشد. هم اکنون از طریق مرکز تعمیر پرشین، با اطمینان خاطر در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی را دریافت نمائید.

 

  مرکز تعمیر پرشین 

تلفن سراسر تهران   02122941691

تلفن شمال و شمال غرب و شمال شرق      02122941251

تلفن غرب      02144376835

تلفن مرکز      02177625942

تلفن شرق و جنوب     02177413853

تلفن مشاوره      09941256973

واتساپ        09101459274

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 91
نمایش همه
علاقه مندی ها ()