لوازم يدكى بلدوزر كوماتسو شامل انواع فیلترات (گیربکس، روغن، هوا و ...)، بلبرینگ، فشنگی حرارت آب کوتاه، زنجیر کامل، رولیک بالا و پایین، ناخن، چرخ جلو، دنده اسپراکت، پلوس، دینام، ترموستات، پیچ مهره کفشک، رینگر، پمپ های کارتریجی، پمپ حرکت، روتور گروپ، کلارک، یونیت، پروانه موتور، واتر پمپ و ... می شود. بنابراین اگر صدمه و خسارت خاصی به قسمت های مختلف این ماشین وارد شود، بایستی نسبت به خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو اقدام نمائید. شرکت کوماتسو پارت از جمله مراکزی است که به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش قطعات بلدوزر کوماتسو دارای سابقه ای درخشان می باشند و همواره عرضۀ قطعات اورجینال را هدف اصلی فعالیت خود قرار می دهند.

خرید لوازم یدکی انواع بلدوزر کوماتسو ژاپن

کمپانی کوماتسو، ماشین بلدوزر را در مدل و تیپ های متفاوت تولید و به بازار عرضه نموده اند. بدین ترتیب توانسته اند نیاز صاحبان صنایع را در خصوص تأمین ماشین آلات سنگین مناسب برآورده نمایند. با استفاده از بلدوزر می توان در مدت زمان کوتاهی شیار عمیق بر روی زمین ایجاد نمود. علاوه بر آنکه برای سطح شکنی بر روی زمین و همچنین جا به جایی خاک و مصالح استخراج شده از معادن استفاده نمود. با توجه به کاربرد گسترده ای که این مدل ماشین دارد، ممکن است برخی از قطعات و لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو دچار مشکل و نقص فنی گردد که نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشند.

در این صورت، بایستی با مراجعه به مراکز توزیع قطعات ماشین آلات سنگین، می توانید اقدام به خرید قطعات بلدوزرهای کوماتسو اصل نمائید. به عنوان مثال تیغه و ریپر از اجزای اصلی بلدوزر به شمار می رود که با استفاده از آن می توان در اجرای پروژه های مختلف استفاده نمود. بدین ترتیب متناسب با مدل ماشین، می توانید اقدام به خرید قطعات بلدوزر کوماتسو اورجینال نمائید و بدین ترتیب از طریق شرکت کوماتسو پارت اقدام نمائید.

 شرکت کوماتسو پارت 

آدرس: خيابان وليعصر، پايين تر از چهار راه پارك وى، كوچه پروين، شماره ١٥

اطلاعات تماس :  ٢٢٠٣٨٢٠٢ (١٠ خط)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 68
نمایش همه
علاقه مندی ها ()