فروشگاه رادین ایمن از بزرگ ترین مراکز در عرصۀ فروش تجهیزات ایمنی به شمار می روند که توانسته اند بر حسب نیاز صاحبان کسب و کار، بهترین محصولات را عرضه نمایند. دستکش کار در دسته بندی های متفاوت تولید و به بازار عرضه می شوند که بایستی کار فرمایان و افرادی که با چنین فعالیت های فیزیکی رو به رو هستند، بتوانند بهترین تجهیزات ایمنی را تهیه نمایند.  فروش دستکش کار در مدل های متفاوت انجام می پذیرد که می توانید متناسب با خطرات احتمالی که با آنها رو به رو می شود، بهترین محصول را تهیه نمائید. در ادامۀ پست شما را با انواع دستکش کار و مهمترین ویژگی های آنها آشنا می سازیم چون تفاوت قابل توجهی نسبت به یکدیگر دارند.

عوامل اصلی دسته بندی دستکش ایمنی

جنس، کاربرد و همچنین نوع مشاغل سه عامل اصلی در حوزۀ طبقه بندی دستکش کار به شمار می روند که می توانید با قیمت مناسب خریداری نمائید. دستکش ایمنی عایق برق، دستکش کار ضد اسید و مواد شیمیایی، دستکش ایمنی ضد برش، دستکش کار حرارتی، دستکش ایمنی برزنتی، دستکش کار ضد لغزش و ... برخی از انواع دستکش کار به شمار می روند که متناسب با کسب و کارهای مختلف، می توانید بهترین نوع را تهیه نمائید. به عنوان مثال از مزایای دستکش کار برزنتی می توان در امور  کشاورزی، مکانیکی، آهنگری و غیره استفاده نمود.

با تهیۀ دستکش کار استاندارد، کفش ایمنی و دیگر تجهیزات ایمنی می توانید اعضای مختلف بدن را نسبت به صدمات جسمانی ایمن نگه داشت. بهره مندی از چنین تجهیزاتی به شما کمک می کند که بدون دغدغه و نگرانی از وقوع صدمات جدی می توانید سلامت خود را حفظ نمائید. در همین راستا کارفرمایان موظف به تأمین انواع وسایل ایمنی استاندارد و مناسب هستند که بتوانند مانع از اتفاقات ناگوار برای پرسنل خود گردند. قیمت خرید تجهیزات ایمنی مانند دستکش کار بر مبنای جنس و برند تعیین می گردد که می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی رادین ایمن، به صورت آنلاین سفارش دهید.

 فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 101
نمایش همه
علاقه مندی ها ()