کوپلینگ امگا Omega از جمله انواع کوپلینگی است که جهت اتصال دو شف به کار برده می شود. با استفاده از قطعات کوپلینگ می توان انتقال نیروی گشتاور را بدون لرزش انجام داد. کوپلینگ های امگا دارای پوشش پلاستیکی هستند و قابلیت کاهش لرزش قطعات مکانیکی را دارند. رابطه میانی این نوع کوپلینگ از متریال پلی اتیلن ساخته می شود که استقامت لازم را برای انتقال نیروی وارده داشته باشد. هم اکنون متناسب با نیازی که دارید، می توانید از طریق مراکز معتبر و تخصصی همچون شرکت کیهان افزار زاگرس، اقدام به  خرید کوپلینگ Omega نمائید.

ویژگی های مهم کوپلینگ Omega

از مهمترین ویژگی های کوپلینگ Omega می توان به دوام بالای آن اشاره نمود که البته در صورت خرابی بایستی با کوپلینگ نو تعویض گردد و قابلیت تعمیر و استفادۀ مجدد برای این نوع کوپلینگ وجود ندارد. اگر در پی خرید کوپلینگ امگا هستید، بدون دغدغه می توانید متناسب با سیستم های مکانیکی همچون پمپ، کمپرسور، موتور و دیگر تجهیزات مناسب ترین قطعات کوپلینگ را خریداری نمائید. فاکتور مهمی که در خصوص انتخاب و خرید کوپلینگ وجود دارد، بررسی و اطمینان یافتن از اصل بودن کوپلینگ Omega می باشد چون متأسفانه ممکن است قطعات فیک و بی کیفیت در سطح بازار عرضه شود.

جهت ساخت کوپلینگ امگا و سایر برندها از مواد پلی یورتان استفاده می گردد و به همین دلیل از استحکام و دوام بالایی برخوردار می باشد. کوپلینگ Omega را می توان برای دو شفت با فاصلۀ 300 میلی متر ملاحظه نمود. نصب و تعویض کوپلینگ امگا بدون نیاز به جا به جایی تجهیزات انجام می پذیرد. کوپلینگ Omega عدم نیاز به روغنکاری دارد و سبک می باشد. این نوع کوپلینگ دارای فیوز بوده و امکان ارتباط میان دو طرف شفت را در مواقع لزوم فراهم نموده است. هم اکنون متناسب با سیستم های مکانیکی مختلف می توانید از مزایای کوپلینگ امگا بهره مند گردید. در صورت نیاز به خرید کوپلینگ امگا با برندهای معتبر می توانید به شرکت کیهان افزار زاگرس مراجعه نمائید که دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ قطعات کوپلینگ می باشند.

 شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 102
نمایش همه
علاقه مندی ها ()