جهت ساخت سوئیچ و ریموت یدک بنز می توانید از خدمات حرفه ای مرکز تهران کار کی بهره مند گردید. این مجموعه سال های متوالی است که با بهره گیری از نیروی متخصص و تجهیزات پیشرفته، در خودروهای مرسدس بنز که از سیستم کی لس بهره گرفته می شود، کلیۀ خدمات مرتبط به حذف و یا تعریف سوئیچ بنز را انجام دهند. ضمن آنکه با در اختیار داشتن سیستم و دستگاه های تمام اتوماتیک قادر به ساخت سوئیچ بنز می باشند. با توجه به اینکه کمپانی مرسدس بنز اقدام به تولید خودرو در کلاس های متفاوت نموده اند، با گذشت زمان توانسته اند موفق به ساخت سوئیچ بنز پیشرفته تر گردند. در نتیجه در صورت لزوم به تهیۀ سوئیچ بنز بایستی مبتنی بر کلاس خودرو تعریف و ساخت آن صورت گیرد.

غیر فعال سازی و تعریف جدید کد سوئیچ و ریموت بنز

در صورت نیاز به تعویض باتری و قاب ریموت بنز می توانید از خدمات مرکز تخصصی تهران کار کی بهره مند گردید. ریموت بنز به دلیل برخورداری از الگوریتم مخصوص و خاص، کلیۀ اطلاعات امنیتی خودرو را در کامپیوتر مرکزی آن تعریف می کنند. البته از نظر خطا در سیستم برقی از سطح پایین تر برخوردار می باشد. در همین راستا کمپانی مرسدس بنز مدل های جدید محصولات خود را با ساخت سوئیچ کی لس، توانسته ارتقاء دهند و این گونه سیستم، فاقد سوئیچ بنز بوده و تنها با استفاده از یک کلید و یا ریموت باز می گردد.

جهت تعریف جدید ریموت بنز، مبتنی بر فناوری و تکنولوژی فابریک اتومبیل، نیاز به استفاده از تجهیزات پیشرفته و همچنین اتصال به سرور اصلی است. بنابراین ساخت سوئیچ بنز و یا ریموت خودروهای لوکس این چنینی تنها برخی از مراکز قادر به ارائه چنین خدماتی هستند. چنین مراکزی با حفظ امنیت خودرو و تضمین کیفیت، خدمات  ساخت ریموت بنز ، غیر فعال سازی کد، تعریف مجدد و کارهای این چنینی را ارائه می دهند. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با کارشناسان فنی مجموعۀ تهران کار کی تماس حاصل فرمائید و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

  تهران کار کی

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 70
نمایش همه
علاقه مندی ها ()