بهسازان چوب از جمله بهترین مراکز در حوزۀ توزیع تجهیزات چوبی به شمار می روند که توانسته اند موفق به فروش تخت دو نفره، سرویس خواب، آینه کنسول، کمد لباس و ... شوند. از مهمترین نکاتی که بایستی در زمان خرید تخت دو نفره در نظر گرفته شود، می توان به عواملی همچون سایز تخت خواب، ارتفاع تخت نسبت به زمین، طرح و ترکیب رنگی آن اشاره نمود. اگر فضای اتاق خواب کوچک باشد، در حال حاضر به سهولت می توانید اقدام به خرید تخت دو نفره در سایز کوچک نمائید.

خرید بهترین ست تخت دو نفره

امروزه در طراحی مدل های سرویس خواب دو نفره، تولید کنندگان لبه های عریضی دور تا دور تخت خواب در نظر می گیرند که بتوانند بر زیبایی آن اضافه نمایند. البته این مسئله می تواند باعث کاهش استحکام تخت خواب شود و فرد به سهولت نمی تواند نشست و برخاست بر روی تخت خواب داشته باشد. انتخاب تخت دو نفره جک دار بیشتر مورد استقبال افرادی که ساکن آپارتمان های کوچک هستند، می باشد. یکی از محصولات بهسازان چوب میز تحریر کودک است که انواع بهترین میز تحریر کودک با قیمت ارزان به شما ارائه می شود.

تخت دو نفره باکس دار یا همان جکدار دارای فضایی برای محل قراردهی وسایل اتاق خواب می باشد که می توان فضای اتاق را مرتب نمود. متناسب با تناسب اندام افراد بایستی انتخاب و خرید تخت دو نفره را انجام دهید و در برخی از مواقع درخواست ساخت تخت خواب در ابعاد سفارشی دارند. از متریال مقاوم و با کیفیتی همچون چوب و فلز برای ساخت تختخواب استفاده می نمایند که توانسته اند تنوع این محصول را بیشتر کنند. متناسب با بودجه ای که برای خرید سرویس خواب در نظر گرفته اید، می توانید تخت دو نفره را همراه با تکه های ست آن همانند میز آرایش، دراور، پاتختی و پاف تهیه نمائید. جهت مشاهدۀ و میز تحریر کودک و تخت دو نفره می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید و پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، بهترین سرویس خواب را سفارش دهید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 96
نمایش همه
علاقه مندی ها ()