کمد لباس یکی از کاربردی ترین تجهیزاتی است که در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. در حال حاضر کمد دیواری را می توانید در ابعاد متفاوت خریداری نمائید که تناسب و هارمونی لازم با دیگر اجزای دکوراسیون داخلی اتاق داشته باشد. با توجه به اینکه حجم پوشاکی که هر شخص به صورت مجزا استفاده می کند، بسیار است. تهیۀ کمد لباس مناسب برای افراد می تواند بسیار کاربردی باشد چون محل مناسبی برای نگه داری لوازم شخصی است. فروشگاه بهسازان چوب توانسته در لیست محصولات خانگی، موفق به فروش کمد لباس دیواری منطبق بر مدل و طرح های جدید گردند.

بدین ترتیب افرادی که خواستار خرید تخت دو نفره و کمد لباس شیک و مدرن هستند، می توانند از محصولات این مجموعۀ معتبر بهره مند گردند. بر خلاف تصور که افراد جهت انتخاب کمد لباس تنها به زیبایی و نمای ظاهری آن توجه می کنند، بایستی به یک سری فاکتورهای مهم منجمله تعداد طبقات یا کشو، داشتن محل قراردهی لباس به صورت آویزان، میزان گنجایش کمد و جنس متریال به کار رفته توجه داشته باشید. در این صورت با آسودگی خاطر می توانید از محصول خریداری شده، نهایت استفاده را ببرید. برخی از کمدهای لباس دارای درب بزرگ هستند و این مسئله باعث اشغال فضای بیشتری از اتاق می گردد.

به همین دلیل در زمان خرید تخت دو نفره و کمد لباس بایستی میزان فضای خالی که در اختیار دارید را در نظر بگیرید. به عنوان مثال برای اتاق های کوچک، کمد لباس دیواری ریلی می تواند بهترین گزینه محسوب گردد چون نیاز نیست فضایی را برای باز شدن درب های کمد اختصاص دهید. بدیهی است با وجود تنوع بالای محصولات در فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، می توانید بهترین کمد لباس را انتخاب نموده و با تضمین قیمت و کیفیت آن را خریداری نمائید. با توجه به موارد مذکور، راحت تر می توانید از میان تنوع محصولات، بهترین کمد لباس و تخت دو نفره را خریداری نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 96
نمایش همه
علاقه مندی ها ()