میز تحریر کودک یکی از کاربردی ترین وسایلی است که به فرزندتان کمک می کند که بتواند راحت تر به مطالعه بپردازد. در گذشته کودکان تنها با نشستن بر روی زمین می توانستند تکلیف خود را انجام دهند ولی امروزه اکثر والدین سعی می کنند با خرید میز تحریر کودک بتوانند فضای بهتری را برای آنان فراهم آورند. بدین ترتیب فشار کمتری بر روی فرزندشان وارد می شود و به نوعی سلامت آنها را حفظ می نمایند. فروش میز تحریر کودک و کمد لباس را می توانید در لیست محصولات فروشگاه بهسازان چوب مشاهده نمائید. بدین ترتیب متناسب با سلیقۀ شخصی فرزندتان می توانید بهترین میز تحریر کودک را خریداری نمائید.

خرید میز تحریر کودک تاشو

میز تحریر کودک ثابت و میز تحریر کودک تاشو از جمله انواع میز تحریر کودک به شمار می روند که می توانید متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، بهترین محصول را خریداری نمائید. امروزه اکثر والدین به دلیل فضای کوچکی که در اختیار دارند و اتاق فرزندشان فضای کافی برای قرار دادن میز تحریر بزرگ و ثابت را ندارد، خرید میز تحریر کودک تاشو می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. به سهولت می توانید این نوع میز تحریر کودک را جا به جا نمود و فضای اندکی از اتاق را اشغال می کند.

امروزه با وجود تنوع طرح میز تحریر کودک و کمد لباس، می توانید در رنگبندی متفاوت و متناسب با تناسب سن کودکان و نوجوانان اقدام بهترین محصول را خریداری نمائید. فروش میز تحریر کودک دخترانه و پسرانه را می توانید در طرح های متفاوت تهیه فرمائید. از مشخصه های میز تحریر کودک استاندارد می توان به ارتفاع استاندارد و کیفیت بالای آن اشاره نمود. میز تحریر کودک را بایستی به نحوی انتخاب نمائید که کودک هنگام نشستن بر روی آن با مشکل رو به رو نشود. ضمن آنکه هنگام مطالعه، نبایستی سر و گردن کودک بیش از اندازه خم گردد. جهت مشاهدۀ مدل های جدید میز میز تحریر کودک و  خرید کمد لباس و هر محصول مورد پسند خود می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

  شماره های تماس:           

021-66-22-00-84

021-66-31-04-64

021-66-13-95-72 

سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

              ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

 شمــاره فکــس :     02166310464

 آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 76
نمایش همه
علاقه مندی ها ()