کاسه روشویی یکی از کاربردی ترین وسایلی است که در دکوراسیون محیط سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه بیش از گذشته شاهد تنوع محصولات و تجهیزات ساختمانی هستیم چون همواره بر تعداد تولید کنندگان در عرصۀ تولید تجهیزات ساختمانی افزوده می شود که باعث گردیده شاهد تنوع سبک طراحی در محصولاتی منجمله کاسه روشویی، کابین روشویی، پنل دوش حمام، شیرآلات ساختمانی و غیره می باشیم. بدین ترتیب متناسب با نیاز و فضای دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام می توانید بهترین تجهیزات را خریداری نمائید. فروشگاه علائدین در لیست محصولات خود انواع کاسه روشویی و دیگر تجهیزات ساختمانی سرویس بهداشتی را به فروش می رساند. بدین ترتیب افرادی که تمایل به تهیۀ چنین وسایلی را دارند، می توانند به سهولت انتخاب و خرید کاسه روشویی را انجام دهند.

خرید آنلاین کاسه روشویی سرامیکی

در طرح و متریال متفاوت شاهد طراحی، تولید و فروش کاسه روشویی هستیم. بنابراین متناسب با فضای دکوراسیون سرویس بهداشتی، می توانید بهترین کاسه روشویی را در ابعاد متفاوت خریداری نمائید. امروزه شاهد فروش کاسه روشویی چوبی ضد آب، کاسه روشویی سرامیکی و چینی، کاسه روشویی سنگی و همچنین کاسه روشویی سنگی رودخانه ای می باشیم که هر کدام از آنها دارای جلوه و زیبایی خاصی می باشند. بنابراین هنگام خرید کاسه روشویی متناسب با فضای دکوراسیون می توانید بهترین تجهیزات را انتخاب نموده و با قیمت مناسب خریداری نمائید.

جهت ساخت کاسه روشویی مدل سنگی، از تکه های بزرگ و یکپارچۀ سنگ استفاده می گردد و سپس قسمت بیرونی آن را صیقلی می کنند. جهت ساخت کاسه روشویی مدل سرامیکی نیز از خاک رس و ترکیبات مواد معدنی دیگر استفاده می گردد که مقاومت بالایی در برابر حرارت زیاد داشته باشند. این در حالی است که روند ساخت کاسه روشویی چینی نیز بدین شکل است و از استحکام بالایی برخوردار می باشد. جهت  خرید کابین روشویی ، کاسه روشویی و دیگر تجهیزات ساختمانی می توانید با وب سایت فروشگاه اینترنتی علائدین مراجعه نموده و از میان محصولات موجود، طرح مورد پسند خود را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

 فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

 تلفن دفتر مرکزی:44208328   

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

موبایل :09126721926  

موبایل: 09121505053   

 تلگرام: 09121505053    

اینستاگرام:aladdin_lampshop

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 99
نمایش همه
علاقه مندی ها ()