فن ebmpapst یکی از محصولات پرفروش بنیس کمپانی به شمار می رود چون از جمله فن های آلمانی به شمار می رود. در لیست برندهای فن تابلو برق می توانید شاهد فروش فن ebmpapst با ظرفیت های مختلف باشید. کاربرد فن به منظور هدایت هوای خنک به داخل محفظه می باشد، در واقع جهت بیرون راندن هوای گرم از داخل یک محفظۀ بسته به بیرون می باشد و به نحوی گزینۀ مناسبی برای خنک کردن یک محوطۀ بسته می باشد. فن ebmpapst از جمله فن های با دوام به شمار می رود که می توانید متناسب با موقعیت و سیستم های مختلف، اقدام به  خرید فن Ebmpapst نمائید.

خرید انواع فن ای بی ام پاپست

یکی از کاربردهای اصلی فن ebmpapst را می توانید در راه اندازی سیستم های کامپیوتری، تابلوهای برق، دستگاه ها و تجهیزات پزشکی و صنعتی مشاهده نمائید. با توجه به مطالب مذکور، هدف از کاربرد فن، تهویه هوا و جا به جایی هوای سرد با هوای گرم می باشد. با توجه به گستردگی طراحی و ساخت تجهیزات صنعتی در محفظه و کابین هایی در ابعاد متفاوت، به کارگیری فن به منظور خنک سازی و تهویۀ هوا یک کار ضروری محسوب می گردد. بنابراین متناسب با سیستم های مختلف می توان از مزایای فن ebmpapst، برای گردش هوا و خنک سازی یک محفظۀ محبوس همچون کیس ها و تابلو استفاده نمود.

امروزه توسط برخی از مراکز توزیع فن های  Ebmpapst ، می توانید انواع فن چیلر، فن کندانسور و فن تهویه خریداری نمائید. قطعاً متناسب با سیستم های مختلف، بایستی در انتخاب نوع فن توجه و دقت لازم داشته باشید. قیمت فن ای بی ام پاپست بر مبنای ابعاد، ظرفیت و توان موتور آن تعیین می گردد. بنابراین متناسب با سیستم هایی که تولید می کنید، می توانید بهترین فن آلمانی را از طریق بنیس کمپانی خریداری نمائید.

 بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 88
نمایش همه
علاقه مندی ها ()