در لیست تجهیزات رادیولوژی دندان می توانید خدمات سی تی اسکن دندان را مشاهده نمائید. از آنجایی که بسیاری از مشکلات بوجود آمده در ناحیۀ دهان و دندان به سهولت برای دندانپزشکان و جراحان فک و صورت قابل تشخیص نیست، قطعاً انجام تصویربرداری دندان همچون سی تی اسکن دندان، سی بی سی تی دندان و ... می تواند مسیر مناسبی در روند تشخیص و درمان چنین بیماری هایی محسوب گردد. با توجه به تعدد روش های تصویربرداری از دندان، تفاوت جزئی بین نتایج سی تی اسکن دندان و همچنین رادیوگرافی دندان وجود دارد و به همین دلیل یک دندانپزشک متناسب با نوع اختلال بوجود آمده و روش درمانی که در نظر گرفته اند، اجرای سی تی اسکن دندان را به فرد تجویز می کنند.

موارد کاربرد سی تی اسکن دندان

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل چند سال متوالی است که خدمات رادیولوژی دندان را به مراجعین محترم ارائه می دهند. بدین ترتیب افرادی که در روند درمان و یا تشخیص مشکلات دندانی نیاز به انجام رادیوگرافی CTSCAN دندان دارند، می توانند از خدمات چنین مجموعه هایی بهره مند گردند. افرادی که حین خواب با مشکلات خرو پف و یا دچار اختلال آپنه خواب شده اند، در برخی از مواقع بایستی از ناحیۀ فک و صورت تصویربرداری سی تی اسکن دندان انجام دهند.

این در حالی است که از نتایج رادیولوژی دندان برای تشخیص پوسیدگی و آبسه دندان ها، روند درمان عصب کشی، نحوۀ رشد و قرارگیری دندان ها، بررسی وضعیت ترومای بوجود آمده در ناحیۀ دهان و دندان، جراحی های دندان، اجرای ایمپلنت دندان و ... بهره گرفته می شود. بنابراین متناسب با نیازی که یک دندانپزشک و متخصص تجویز می کند، نسبت به اجرای سی تی اسکن دندان به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید. با مراجعه به مراکز معتبر و مجهز می توانید بدون دغدغه از تکنولوژی های جدید در حوزۀ تصویربرداری دندان بهره مند گردید.

  مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

اطلاعات تماس

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 114
نمایش همه
علاقه مندی ها ()