جهت موفقیت در امور بسته بندی، نگهداری، حمل و نقل و همچنین فروش محصولات به کارگیری نایلون حباب دار می تواند کارآمد باشد. از ویژگی های شاخص این نوع پلاستیک می توان به دوام بالای آن اشاره نمود که دارای خاصیت ضربه گیری و در عین حال یک لایۀ صاف می باشد. جهت تولید نایلون حبابدار از مواد پلی اتیلن بهره گرفته می شود که دوام بالایی در برابر شرایط محیطی دارد. اگر به دنبال روشی مؤثر برای جلوگیری از خسارات حین حمل و نقل می باشد. امروزه تولید کنندگان نایلون صنعتی منجمله دریا پلاستیک با استفاده از ابزارآلات و دستگاه های مخصوص در کنار مواد اولیۀ مرغوب، توانسته اند موفق به تولید و فروش نایلون حبابدار گردند.

خرید عمده نایلون حباب دار دو لایه

با توجه به اینکه شاهد گستردگی صنعت بسته بندی در صنایع مختلف هستیم، انتخاب روش مناسب برای حفظ و نگهداری از محصولات برای مدیران و صاحبان مشاغل حائز اهمیت است. به همین دلیل شاهد گسترش مدل های نایلون حبابدار دو لایه و سه لایه در بازار هستیم. به عنوان مثال در لیست محصولات پلاستیک صنعتی، امکان خرید نایلون حباب دار سایز ریز، متوسط و همچنین درشت وجود دارد. ضمن آنکه تولید کنندگان توانسته اند با استفاده از دستگاه های مخصوص، موفق به تولید نایلون حبابدار سه بعدی گردند که کاربری بیشتری در کارخانجات دارد.

جهت مصارف بسته بندی ایمن کالاها از مزایای پلاستیک حبابدار استفاده می نمایند. این نوع پلاستیک به دلیل ضخامت بالا و همچنین بالشتک های هوایی که از آن برخوردار است، دارای خاصیت ضربه گیری است که از کالاها در برابر ورود ضربات شدید محافظت می کند. جهت تولید پلاستیک های صنعتی منجمله نایلون حبابدار از مواد پلیمری شیمیایی بهره گرفته می شود که دارای خاصیت الاستیکی و ضد آب می باشد. به همین دلیل در روند نگهداری، جا به جایی و همچنین فروش محصولات از مزایای نایلون حباب دار استفاده می گردد که می توانید به صورت عمده از طریق دریا پلاستیک، با قیمت ارزان نایلون حبابدار حباب درشت و نایلون حبابدار حباب ریز مورد نیاز خود را تأمین نمائید.

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 95
نمایش همه
علاقه مندی ها ()