رادیولوژی دندان همانطور که از عنوان آن مشخص است، جهت امور دندانپزشکی مورد استفاده قرار گرفته می شود و شامل انواع مختلف می باشد که در ادامۀ پست این هفته با جزئیات بیشتر بدان می پردازیم. یکی از شیوه های دقیق برای تشخیص مشکلات در ناحیۀ فک و دندان، اجرای رادیولوژی دندان می باشد. امروزه طراحی تجهیزات رادیولوژی دندان در دو دسته بندی اصلی داخل دهانی و خارج دهانی انجام می پذیرد. مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل، با اتکاء به نیروی مجرب و همچنین تجهیزات پیشرفته قادر به خدمات رادیولوژی دندان مانند رادیولوژی بایت وینگ، پری اپیکال، اکلوزال، سی تی اسکن، سی بی سی تی دندان و OPG می باشند.

هزینۀ انجام رادیولوژی دندان

با استفاده از امکانات پیشرفته می توان فرآیند تصویربرداری دندان را تسریع بخشید. با استفاده از نتایج رادیولوژی دندان، می توان به برخی از مشکلات در ناحیۀ دهان و دندان پی برد. بنابراین یک دندانپزشک با تجویز تصویربرداری دندان، تلاش می کند، شرایط بهتری را برای تشخیص مشکلات دندان فرد بوجود آورد. در حال حاضر امکان رادیوگرافی دیجیتالی فراهم می باشد که البته به روش متفاوت تری نسبت به عکس های برجسته انجام می پذیرد. لازم به ذکر است که اجرای رادیولوژی دندان نسبت به آنها رواج بیشتری دارد.

هزینۀ رادیولوژی دندان بر اساس تعرفه هایی که از سوی اتحادیۀ مربوطه تعیین می گردد، ثابت می باشد. در حال حاضر امکان أخذ نوبت اینترنتی و غیر حضوری برای عموم افراد فراهم می باشد. به طور کلی از تکنولوژی رادیولوژی دندان برای تشخیص آبسه دندان، پوسیدگی، وضعیت رشد دندان ها، نحوۀ قرارگیری ریشه های دندان، بررسی وضعیت سلامت بخش های مختلف اطراف دندان، وضعیت دندان در حال رشد، پیگیری درمان دندان و ... استفاده می نمایند. بدون شک، متناسب با نوع اختلالات دندانی که برای شما بوجود می آید، بایستی پیش از شروع درمان، یکی از روش های رادیولوژی دندان را جهت تشخیص مشکلات دندانی انجام دهید. جهت دریافت خدمات سی بی سی تی دندان می توانید به مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل مراجعه نمائید و بروزترین خدمات را دریافت نمائید.

  مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل 

تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج به سمت چهارراه شهرداری، خیابان سرو غربی، ابتدای خیابان مروارید، ساختمان مروارید، پلاک 2، طبقه 2، واحد 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 97
نمایش همه
علاقه مندی ها ()