محصولات جدیدی در صنعت طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان وارد می شود و طراحی و چاپ پوستر را می توانید در این لیست ملاحظه نمائید. فروش پوستر در طرح و رنگبندی متفاوت انجام می پذیرد و به همین دلیل مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته می شود. جهت تزئین قسمت های مختلف فضای دکوراسیون داخلی ساختمان می توان از مزایای پوسترهای مدرن و شیک استفاده نمود. تنوع محصولات پوستر را می توان در دسته بندی های متفاوت منجمله پوستر طرح کودک، پوستر فانتزی، پوستر طرح طبیعت، پوستر طرح سه بعدی، پوستر طرح مشاغل، پوستر دیواری طرح چهره و ... مشاهده نمود. در حال حاضر جهت خرید پوستر در طرح های جدید و لوکس می توانید به فروشگاه دیوار دکور مراجعه نمائید.

خرید پوسترهای مدرن و مجلل ارزان

چنین مجموعه هایی به دلیل نوع فعالیتی که انجام می دهند، در لیست محصولات خود تلاش دارند، بروزترین آنها را در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند. با توجه به اینکه طراحی دکوراسیون داخلی برای عموم افراد مهم می باشد. ایجاد ترکیب رنگی و هارمونی میان اجزای مختلف یک کار لازم و ضروری محسوب می گردد. بنابراین در زمان خرید پوستر بایستی نوع کاربری فضای مورد نظر، قیمت و ترکیب رنگبندی تجهیزات دکوراسیون داخلی را در نظر بگیرید. بدیهی است که تغییرات قابل توجهی را می توانید در فضای کوراسیون سالن پذیرایی و دیگر قسمت های اتاق بوجود آورید.

قیمت خرید پوستر دیواری بر مبنای جنس، ابعاد و کیفیت چاپ آن تعیین می گردد. البته سبک طراحی تصاویر و چاپ بر روی قیمت محصولات دیوارپوشی همچون پوستر دیواری تأثیرگذار می باشد. به سهولت می توانید تنها با خرید پوستر قابل شستشو، تغییرات منحصر به فردی بوجود آورید. جهت تهیۀ مناسب ترین پوستر برای محیط دکوراسیون منزل و یا محیط های اداری و تجاری می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و از میان محصولات موجود، بهترین طرح را متناسب با فضای دکوراسیون خریداری نمائید.

    فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 94
نمایش همه
علاقه مندی ها ()