لاستیک دانلوپ نیز همچون تایرهای دیگر، دارای یک سری اطلاعات و مشخصات فنی بر روی خود می باشد. این علائم و نشانه ها به سهولت می توانند راهنمای خوبی برای خرید لاستیک دانلوپ و هر برند دیگری محسوب گردد. در واقع جهت خرید لاستیک دانلوپ ، بر این موضوع مهم توجه داریم که سطح اطلاعات خود را در این حوزه افزایش دهید چون در انتخاب شما تأثیر گذار می باشد. نسبت لاستیک، عرض لاستیک، نوع تایر، عمر لاستیک، میزان قطر رینگ، محدوده دمایی لاستیک، میزان شاخص حداکثر سرعت و بار مجاز تنها برخی از موارد مهمی هستند که به صورت اعداد و حروف لاتین بر روی دیوارۀ خارجی لاستیک دانلوپ درج می گردد. با مراجعه به فروشگاه تایر ایرانیان می توانید بیشتر به بررسی مشخصات فنی محصولات بپردازید.

سفارش اینترنتی لاستیک دانلوپ سواری

تکنولوژی جدید برای ساخت لاستیک دانلوپ و سایر برندها با R تعیین می گردد که با عنوان لاستیک رادیال شناخته می شوند و به لاستیک های شعاعی نیز معروف می باشند. این در حالی است که ساختار مدل های قدیمی لاستیک با B و با عنوان لاستیک های تعادل شناخته می شدند. امروزه رانندگی کردن با لاستیک دانلوپ رادیال می تواند تجربۀ خوشایند تری را برای فرد به دنبال داشته باشد. لازم به ذکر است که شاخص بار نیز در کنار سایر موارد در انتخاب و خرید لاستیک دانلوپ تأثیرگذار می باشد.

لاستیک خودرو بر اساس عوامل متعددی انتخاب می گردد و به همین دلیل یک راننده بایستی به نکات مهم این چنین توجه داشته باشید. به عنوان مثال هنگام خرید لاستیک دانلوپ، بایستی مبتنی بر مدل خودرو، به میزان شاخص حداکثر سرعتی که بر روی لاستیک تعیین می گردد توجه داشته باشید. به عنوان مثال رتبه بندی T بر روی لاستیک خودرو، اشاره به خودروهایی با حد تحمل 118 مایل در ساعت بالغ بر 190 کیلومتر بر ساعت دارد. بدین ترتیب متناسب با مدل های مختلف خودرو، می بایست در انتخاب و خرید

لاستیک دانلوپ توجه و دقت لازم داشته باشد. جهت بررسی بیشتر و خرید لاستیک نانکن و سایر لاستیک ها می توانید به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نمائید.

    فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13 

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 71
نمایش همه
علاقه مندی ها ()