فروش اقساطی ایران خودرو از دیگر پیشنهادات اصلی در لیست فروش اقساطی خودروهای داخلی است که توسط مجموعه دنیای خودرو به مشتریان پیشنهاد داده می شود. اگر در پی خرید اتومبیل شخصی هستید ولی متأسفانه قادر به خرید نقد نیستید، استفاده از  شرایط فروش اقساطی ایران خودرو را به شما پیشنهاد می دهیم. در این صورت نیاز نیست با مشکل مالی آنچنان رو به رو شوید چون متناسب با سطح توان مالی، می توانید از چنین خدماتی به بهترین شکل ممکن بهره مند گردید. در لیست فروش اقساطی محصولات ایران خودرو می توانید هر کدام از تولیدات این کمپانی را انتخاب نمائید. در همین لیست قادر به استفاده از خدمات فروش اقساطی 206، پژو 207، هایما، تارا، پژو 405، پژو پارس، سمند و ... گردید.

فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط تحویل آنی

بدین ترتیب متناسب با سلیقۀ شخصی می توانید از میان محصولات موجود در نمایشگاه خودرو، اتومبیل مورد پسند خود را با شرایط بهتری خریداری نمائید. از میان مدل های متنوع محصولات موجود در بازار، افراد زیادی خواستار استفاده از خدمات فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط اقساط بلند مدت و تحویل فوری هستند. در این صورت خریدار پس از عقد قرارداد و تنها با پرداخت اولین پیش قسط، می تواند اتومبیل خریداری شده را تحویل بگیرد. بدین ترتیب بدون دغدغه می توانید از خدمات فروش اقساطی ایران خودرو برای تحقق نیاز خود استفاده نمائید.

با توجه به اینکه در چنین معاملاتی، پول های زیادی بین طرفیت مبادله می شود، بایستی نسبت به معتبر بودن مرکز ارائه دهندۀ خدمات مطمئن گردید چون متأسفانه شاهد فعالیت کلاهبرداران در این صنف هستیم. بدین ترتیب متناسب با بودجه مالی که در اختیار دارید، می توانید برای خرید اقساطی خودرو برنامه ریزی نمائید. با گستردگی  شرایط خرید اقساطی ایران خودرو ، قطعاً متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید از شرایط پیشنهاد داده شده به بهترین شکل ممکن بهره مند گردید. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با کادر فروش مجموعه دنیای خودرو تماس حاصل فرمائید و از شرایط جدید فروش اقساطی ایران خودرو مطلع گردید.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 108
نمایش همه
علاقه مندی ها ()