امروزه تنوع تابلوهای دکوراتیو بسیار است و به همین دلیل بسیاری از افراد طرفدار خرید تابلو کنواس هستند چون از قیمت ارزان تر و کیفیت بالا برخوردار هستند. همانطور که می دانید تابلو یکی از وسایل دکوراتیو پرکاربرد است که می توان تغییرات چشمگیر در فضای دکوراسیون داخلی منزل و حتی محیط اداری و تجاری بوجود آورید. متناسب با هر دکوراسیونی می توانید از طرح های متنوع تابلو کنواس بهره مند گردید. هم اکنون در لیست فروش تابلوهای دکوراتیو، امکان خرید تابلو کنواس طرح فانتزی، شخصیت های کارتونی، طرح منظره، مکان های تاریخی و غیره برای شما فراهم می باشد.

مرکز فروش انواع تابلو کنواس

فروشگاه دیوار دکور متناسب با نیاز مشتریان، توانسته اند موفق به فروش انواع تابلو دکوراتیو در ابعاد متفاوت شوند. در این صورت تغییرات چشمگیری را می توانید در فضای دکوراسیون منزل بوجود آورید چون تنوع طرح های تابلو کنواس در سطح بازار بسیار است. از ویژگی های شاخص تابلو دکوراتیو کنواس می توان به قابل شستشو بودن، دوام بالا، تنوع طرح، ثبات چاپ و کیفیت بالای آن اشاره نمود. اگر در پی تزئین دکوراسیون داخلی منزل و سالن پذیرایی هستید، می توانید از زیبایی تابلو کنواس بهره مند گردید. چنین تابلوهایی از دوام بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل افرادی زیادی خواستار خرید این سبک از تجهیزات دکوراتیو برای تزئین منزل و یا محیط های اداری و تجاری هستند.

جهت صرفه جویی در هزینه ها و در عین حال ایجاد فضایی فرح بخش و متفاوت در محیط منزل می توانند از مزایای تابلو کنواس بهره مند گردند. اگر علاقه مند به ایجاد تغییرات کوچک ولی چشمگیر در محیط منزل هستید، می توانید با نصب تابلو کنواس بر روی دیوار این فضای شیک و مجلل را بوجود آورید. بدیهی است در حال حاضر امکان خرید تابلو دکوراتیو ارزان و حتی گران قیمت برای عموم مشتریان فراهم می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور به سهولت می توانید پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، تابلو کنواس را متناسب با طرح مورد پسند خود خریداری نمائید.

 

   فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 96
نمایش همه
علاقه مندی ها ()