کابین روشویی از رایج ترین وسایلی است که در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار گرفته می شود. چند سالی است که ورود کابین روشویی در بازار تجهیزات ساختمانی، تغییراتی در فضای طراحی دکوراسیون چنین محیط هایی بوجود آورد. بدیهی است، به کارگیری کابین در هر محیطی می تواند نظم خاصی به محیط ببخشد و به همین دلیل امروزه اکثر افراد خواستار  خرید کابین روشویی برای محیط سرویس بهداشتی و حمام می باشند. فروشگاه علائدین متناسب با نوع فعالیتی که دارند، در لیست محصولات خود، قادر به فروش کابین روشویی، کاسه روشویی، پنل دوش حمام، شیرآلات و ... می باشند.

خرید کابین روشویی فلزی و چوبی

تولید کنندگان توانسته اند موفق به تولید کابین روشویی در طرح و جنس های مختلف گردند. بدین ترتیب در لیست این محصول می توانید شاهد فروش انواع کابین روشویی فلزی، ام دی اف و یا پی وی سی باشید که هر کدام از آنها ویژگی های ظاهری و ساختاری متفاوت نسبت به یکدیگر دارند. بدین ترتیب متناسب با هزینه و طراحی که برای محیط سرویس بهداشتی و حمام در نظر گرفته اید، می توانید کابین روشویی مورد پسند خود را خریداری نمائید.

مهمترین مزیتی که هنگام نصب کابین روشویی با آن رو به رو می شود، این است که امکان نصب در قسمت بالای روشویی و یا پایین روشویی وجود دارد. در نتیجه سطح انتخاب برای افراد کار راحتی می باشد که می توانند از میان انواع کابین روشویی ساده، کابین روشویی کلاسیک و مدرن طرح مورد پسند خود را بدون آینه و یا فول ست آینه خریداری نمایند. جهت سفارش اینترنتی خرید پنل دوش حمام و کابین روشویی برای سرویس بهداشتی و حمام می توانید به فروشگاه اینترنتی علائدین مراجعه نمائید و با مشاهدۀ طرح های متنوع، راحت تر می توانید انتخاب و خرید خود را انجام دهید. ضمن آنکه امکان مقایسۀ قیمت مدل های مختلف کابین روشویی و سایر محصولات برای شما فراهم می باشد.

فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

 تلفن دفتر مرکزی:44208328       

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

موبایل :09126721926 

موبایل: 09121505053  

 تلگرام: 09121505053  

اینستاگرام:aladdin_lampshop

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 89
نمایش همه
علاقه مندی ها ()